Gå til innhold

Ubeskrivelig hodepine!!

Anbefalte innlegg

Jeg har så sinnssykt vondt i hodet, og ingenting hjelper. Var litt bedre i går, men i dag er det tilbake for fullt igjen... er helt stiv i nakken, og det virker som om smerten kommer fra bakhodet/nakken. Vondt å vri hodet.

Jeg synes det er behagelig å ligge kaldt og mørkt, men det hjelper ikke akkurat.

Jeg har prøvd 1 paracet, men det hjalp ikke, og jeg tør ikke ta mer heller. Har også forsøkt massasje, spikermatte, varmekrem, kuldekrem, varm rispute, varm dusj, men ingenting hjelper..ikke litt engang! Nå blir jeg snart sprø..

Ser at noen kobler dette opp mot begynnende sv.skapsforgiftning, og at man bør kontakte lege når det vedvarer? Jeg var hos jordmor i går, men sa ingenting for da hadde jeg det bedre..men hun ville vel sett tegn til sv.s.f. i urinen? Blodtrykket var helt fint 110/70.

Gode råd mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142748083-ubeskrivelig-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

Er plaget me akkurat det samme...og hadde akkurat samme plagene i første svangerskapet mitt...bare denne gangen fikk jeg det seinere!!

har tatt 4 paracet på de værste dagene!

går til naprapat og det anbefalest på det sterkeste...har hjulpet meg masse!!!:)

håper det gir seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...