Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker ingen av dem noe særlig egentlig. Celia er nydelig på engelsk, på norsk blir det bare veldig sukkersøtt, men det er kanskje bedre enn Amanda likevel? Usikker. Helt sikker er jeg i hvertfall på at jeg IKKE liker Adelia.

Annonse

Hadde også en forkjærlighet for navnet Celia, men som andre skriver er det finest på engelsk. Er veldig glad i Amanda også, men det er vel litt mer vanlig.. Vanskelig å si hvilket som er finest.. Men jeg går for Amanda, da det også funker i Norge :)

Adelia likte jeg ikke.

Amanda er finest!!! Jeg liker Amanda godt, men de andre blir litt for søte og rosa for meg.

Dersom du skulle velge et av de andre, ville jeg droppet aksentene. De fører bare til misforståelser og feilskriving. Skriv Celia eller Adelia enkelt og greit.

Jeg ser at du har skrevet Cèlia og Adèlia, mens de fleste svarerne skriver Celia og Adelia. Du må regne med at disse navnene som regel blir skrevet uten apostrofer. Dermed er det like godt å sløyfe dem.

Jeg liker Amanda best, nettopp fordi det er enkelt og velkjent uten å være for mye brukt.

Ellers har jeg sans for Adele.

Jeg ser at du har skrevet Cèlia og Adèlia, mens de fleste svarerne skriver Celia og Adelia. Du må regne med at disse navnene som regel blir skrevet uten apostrofer. Dermed er det like godt å sløyfe dem.

Jeg liker Amanda best, nettopp fordi det er enkelt og velkjent uten å være for mye brukt.

Ellers har jeg sans for Adele.

Annonse

Amanda er det eneste brukbare av forslagene dine. Hvis du velger ett av de andre, så skriv for all del uten aksent over. Trodde dessuten aksentene skulle være andre veien, slik du har satt dem uttales e'en mer som en æ. Arrester meg hvis det siste der er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...