Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil: Amanda! Synes det er et flott navn. Liker ikke Celia eller Adelia!

Skrevet

Uten tvil Amanda! Det er pent. Celia og Adelia blir for mye for meg.

Skrevet

Jeg var litt småforelsket i navnet Celia da jeg var liten, men jeg synes egentlig det er finest på engelsk.

Men av disse navnene ville jeg ha valgt Celia likevel, tror jeg :o)

Skrevet

Liker ingen av dem noe særlig egentlig. Celia er nydelig på engelsk, på norsk blir det bare veldig sukkersøtt, men det er kanskje bedre enn Amanda likevel? Usikker. Helt sikker er jeg i hvertfall på at jeg IKKE liker Adelia.

Skrevet

Hadde også en forkjærlighet for navnet Celia, men som andre skriver er det finest på engelsk. Er veldig glad i Amanda også, men det er vel litt mer vanlig.. Vanskelig å si hvilket som er finest.. Men jeg går for Amanda, da det også funker i Norge :)

Adelia likte jeg ikke.

Skrevet

Ingen stor fan av noen av disse, men Amanda er langt over de andre. Det er et helt fint navn. :)

Skrevet

Amanda er finest!!! Jeg liker Amanda godt, men de andre blir litt for søte og rosa for meg.

Dersom du skulle velge et av de andre, ville jeg droppet aksentene. De fører bare til misforståelser og feilskriving. Skriv Celia eller Adelia enkelt og greit.

Skrevet

Celia er et nydelig pikenavn :o) Men dropp aksenten ja - kommer bare til å skape trøbbel :o)

Skrevet

Amanda, de andre ble for spesielle for meg.

Amanda derimot er et gammelt og flott navn :)

Skrevet

Jeg ser at du har skrevet Cèlia og Adèlia, mens de fleste svarerne skriver Celia og Adelia. Du må regne med at disse navnene som regel blir skrevet uten apostrofer. Dermed er det like godt å sløyfe dem.

Jeg liker Amanda best, nettopp fordi det er enkelt og velkjent uten å være for mye brukt.

Ellers har jeg sans for Adele.

Skrevet

Jeg ser at du har skrevet Cèlia og Adèlia, mens de fleste svarerne skriver Celia og Adelia. Du må regne med at disse navnene som regel blir skrevet uten apostrofer. Dermed er det like godt å sløyfe dem.

Jeg liker Amanda best, nettopp fordi det er enkelt og velkjent uten å være for mye brukt.

Ellers har jeg sans for Adele.

Skrevet

Amanda er det eneste brukbare av forslagene dine. Hvis du velger ett av de andre, så skriv for all del uten aksent over. Trodde dessuten aksentene skulle være andre veien, slik du har satt dem uttales e'en mer som en æ. Arrester meg hvis det siste der er feil.

Skrevet

Amanda! :)

Adelia på andre plass :)

Skrevet

Adelia er nyyydelig. Så jeg ville valgt dette, men uten apostrof over eèn.

Skrevet

Amanda eller Celia, kanskje Amanda, men Celia har en vakker betydning :-)

Skrevet

Helt klart Celia. Men uten den der greia over e,en.

Skrevet

Vi har nok ikke lik smak når det gjelder navn, men uansett må jeg påpeke som hun over at det blir en rar uttale med aksentene over! Tror gjerne ikke du får den uttalen du ønsker med dem!

Skrevet

Celia : Pigenavn afledt af Cecilia, der kommer af det latinske ord "cæcus", der betyder "blind". I perioden 1985-1996 fik 61 danske piger navnet Celia.

Vil ikke si at "blind" er noe pen betydning, hehe.

Skrevet

Kan hvis også betyr "himmel" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...