mirredutt Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Så var jula vel overstått og ett nytt år er i gang, og jeg kjenner meg litt tom innvendig. Har stort hus, to biler, en mann jeg elsker og to barn som i våre øyne begynner å bli store (3 og snart 7). Småbarnsperioden med bleieskift nattevåk er over, og vi skal ikke ha flere barn. Er kommet til en ny epoke i livet og føler at jeg mangler mål og fremtidsplaner - har rett og slett kommet til et punkt der jeg tenker "hva nå"? Har oppnådd så mye både i familie- og jobbsammenheng, men føler at jeg mangler et mål... Hvilke fremtidsplaner og mål har dere i livet?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Mine fremtidsdrømmer handler alltid om jobb og utdannelse. Har bare en bachelor og veldig lite jobberfaing, det føle jeg veldig på. Ble brått gravid og har alltid forestilt meg at jeg skulle ha en god kariere og utdannelse før jeg fikk barn. Nå valgte vi å bli ferdig med barn ført, så når nr 3 blir stor nok gleder jeg meg til å ta videre utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Mitt framtidsmål er å greie å skrive ferdig en av de mange bokprosjektene jeg har ideer om, og forhåpentligvis få utgitt noe! Drømmen om å bli forfatter har jeg hatt siden jeg var 20 år, og nå er jeg 32, så føler det er på tide! Som familie er målet vårt å få et barn til, har et barn på ti år sammen, og vi lengter begge etter å få i alle fall ett barn til, om ikke to ganske tette. Skal til utredning i februar, så det blir spennende! Vi har også en annen felles fremtidsdrøm/-plan, mest det første tror jeg, nemlig å kjøpe et småbruk sammen, med et par hester, noen sauer, høner, en gris eller to og kanskje en geit! Drømmer har vi nok av, det gjelder bare å få realisert dem!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Har mange mål og meninger i livet jeg. Tenker at de viktigste målene er de som er for MEG, og som ikke har med jobb og sånt å gjøre, men som jeg bare har lyst til å gjøre. Har 5 barn og ett i magen, liten utdannelse, så holder på å studere nå Så håper på at jeg innen 4 år er ferdig med utdannelsen som lærer, og forhåpentligvis får jobb. Så er det jo også en stor oppgave å følge opp barna på best mulig måte. Jeg skal en gang få tid til å lese bøker (utenom studiebøker hehe) gjøre håndarbeid, ta opp igjen malingen -kanskje ta ett kurs? Når barna en gang har blitt store, skal gubben og jeg kjøpe oss en liten campingvogn/bil og farte rundt og se Norge fra vårt ståsted og ikke fra barnas med parker og slikt hehe. Har planer om å gjøre deler av gården om til et aktivitetsenter for ungdom. Når ungene har vært ute av redet en stund, så har vi planer om å bli fosterforeldre. Det er ueeendelig av muligheter
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jeg skal få livet mitt på rett kjøl og få orden på økonomien min. Jeg vil skrive boken min som jeg alltid har tenkt på, jeg vil komme i gang med utdannelse, få et barn til, kjøpe større hus og få gang på hestekarrieren min.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Mange av mine mål er nådd. Bil, hus og baby på vei. En fantastisk mann som jeg har vært sammen med i åtte år. Jeg har en jobb som butikksjef som jeg stortrives i. Men nå som permisjonene snart starter, fikk jeg plutselig et stort behov for å fullføre vgs. Jeg mangler et par fag, og har nå meldt meg opp på skole for å få gjort unna disse. Og jeg gleder meg=) Hva som skjer etter permisjonen får tiden vise. Kanskje jeg satser på økonomi og ledelse ved siden av jobb. Eller kanskje jeg avventer mer skole og heller får skrevet ferdig boken jeg har forsøkt på i noen år. (kun for min egen del og hobby) Akkurat nå skal jeg bare nyte tiden fremover:) Satser på at 2011 blir et fantastisk år.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Mine fremtidsmål innen en 5 års periode er: - Få et barn til (er høygravid med nummer 2 nå) - Begynne på og fullføre en master (har en bachelor nå, og en jobb jeg trives i, men føler meg likevel ikke ferdig med studier) - Bygge hus på hjemstedet vårt (har nå et nybygd hus et stykke unna hjemstedet, og merker at vi savner nettverket vårt der nå som vi har små barn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå