Gå til innhold

Dager igjen til termin, torsdag 6. januar 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 51 dager igjen til termin, og i natt har storebror holdt meg våken fra kl 02:00, så dette skal bli en trøtt dag for oss begge.... :-)

Skrevet

51 dager igjen her oxo!:)

Skrevet

12 dager igjen....!!!

Vil så gjerne få litt vondt snart!

Skrevet

En uke idag, 7 dager altså:) Begynner å bli litt utålmodig nå ja!

Skrevet

Termin i dag, vil så gjerne ha ut lille gutten min nå.. Men ikke hatt mye vondt, så er vel sikkert en stund til å vente :(

Utålmodig nå!!

Skrevet

21 dager, å dermed Fødeklar :D :D

Skrevet

En merkedag for meg.... :D

Er fødeklar i dag, så er 21dager igjen :D

Også har min lille datter 2års dag :D

HIPPHURRA!!!!

Skrevet

26 dager igjen, hjelp så fort det går...

Skrevet

58 dager igjen =) uder 60,hehe =P

Skrevet

Termin i dag:)

Det skjer sikkert noe i nærmeste framtid. Sovet 2,5 timer i natt, og har hatt murringer siden jeg våknet av de i 7.30 tida. Vet egentlig ikke når jeg skal ta de alvorlig..men kjenner det sikkert..

Nå skal jeg hoppe i dusjen;)

Skrevet

24 dager igjen til nr 3 angivelig skal hilse på oss... vi får se om det stemmer, har en følelse av at det blir litt før.

Lykke til, damer!

Skrevet

7 dager igjen her også! Noe utålmodig, men tror nok ikke det skjer noe denne uken.. Men man vet jo aldri! Ingen tegn her hvertfall,, (foruten en del kynnere da, og noe "magevondt").

Lykke til med siste innspurt alle sammen :)

Skrevet

32 dager igjen :)

Var hos jordmor i går, hodet er festet og babyen ligger langt nede i bekkenet :) Ååå, nå gleder jeg meg!!

Skrevet

47 dager igjen=) Håper å få gjort unna siste innkjøpene i helga, slik at barnerommet kan bli ferdig snart.

Skrevet

12 dager igjen her..

Skrevet

79 dager igjen.. snegler seg sakte men sikkert nedover..

huff syns tida nå går tregt altså... Håper den går fortere snart. Lengter etter å få sett på prinsen vår :D

Skrevet

3 dager igjen, og veldig klar for å få tutta i armene:)

Skrevet

2 dager til termin 8 januar! Hadde i beg av desember aldri trodd jeg skulle komme meg til 2011, men nå virker alt rolig og avslappet =)

Kommer når h*n vil! Storesøster kom 1 dag over =)

Skrevet

21 dager igjen og fødeklar:). Håper egentlig at den lille holder seg inne til i alle fall den 15, da vi er midt i flytting. Dette blir spennende. Lykke til alle sammen:)

Skrevet

20 dager igjen!

Jeg har litt småting som må gjøres her hjemme først, men veldig straks er jeg klar for å få han ut!

Håper disse tre ukene går fort fort fort!!

Skrevet

35 dager igjen. Det høres lenge til for meg. **_)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...