Gå til innhold

Er du i jobb eller sykemeldt???

Anbefalte innlegg

Vært 100% sykemeldt i et par uker, og blir det nok ut svangerskapet. Er 20+6 i dag. Det er utrolig kjedelig å være sykemeldt, men har slitt med bekkenløsning helt fra jeg var 3 uker på vei, og jeg skal love at det har vært en annen verden å være sykemeldt! Så nå er det bare å holde plagene i sjakk så godt som mulig resten :o)

Dagene går forresten greit, for det å gjøre rent tar et par dager i uka -må fordeles. Og så er det en dag hvor jeg er på trening for bekken. Og da har halve uke gått! Så sånn er det når en orker masse.. ;o)

Fortsetter under...

Jeg er i uke 19 og jobber 100%.

Det har jeg planer om å fortsette med til jeg går ut i permisjon i slutten av mai. :)) Litt optimist må man da være! Har slitt med bekkenløsning tidligere, og kjenner litt nå men håper 3 Elixia-besøk i uka vil holde meg i form! :)

Har vært mer eller mindre sykemeldt 40-100% siden uke 12, er nå i uke 28. Men fra neste uke har jeg fått kranglet meg til en aktiv sykemelding fram til permisjon :) Har slitt med bekklåsning og hypermessis stortsett hele veien, men alle dager er jo langt fra like og jeg synes det er så bortkasta å være hjemme når jeg ikke må! Men så skal det jo også sies at jeg elsker jobben min :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...