LilleBitteliten Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hva synes dere om navnet? Hvordan ville dere skrevet det?
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Fint navn, ville skrevet Maja. Liker skrivemåten Maya minst, da grenser det til harry.
Vipsenmamma Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg ville skrevet Maja, og det er intetsigende, vanlig og kjedelig.
mibella Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Liker det! Fint og feminint Ville helt klart skrevet Maja. Aller sist Maia, det ser så halvferdig ut, ser nesten ut som en feilstaving av Maria.
LoveDove Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Det er et helt ok navn. Ganske søtt, men foretrekker Kaja. Det må skrives Maja, og overhodet ikke Maya! DET er harry det!
namedrop85 Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Maya er kjempepent, og med y er det også mer internasjonalt (risikerer ikke engelsktalende som sier Meidsjei, eller franskmenn som sier Mazja osv). Maja er den vanligste skrivemåten i Norge. Liker ikke varianten Maia..
nr2 i mai:) Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Fint navn. Men det bør skrives Maja, dersom du ikke ønsker å måtte si med y eller med i resten av livet. De fleste skriver Maja i Norge, og det er også slik vi uttaler det. Min klare mening i allefall...
Kose-KU Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 Maja evt Maya. Jeg synes navnet er veldig fint.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 7. januar 2011 #14 Skrevet 7. januar 2011 Skriv Maja, alt anna blir så fjernt på en måte Men navnet det syns jeg ikke noe særlig om lenger siden det har blitt så altfor vanlig
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Navnet er pent nok, fungerer helt ok, men skrivemåten kan ikke være noen annen enn Maja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå