lillemirakel2014 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei alle sammen! =) Var her inne regelmessig fra sommeren 09 til sommeren 10. Ble gravid i desember i forrifjor, men mistet i SA i uke 9 i februar... kort oppsummert ble det slutt mellom meg og min samboer og jeg har nå fått meg en ny kjæreste.. i mellomtiden har jeg enda ikke startet med ny prevensjon siden p-pillene (jeg prøvde å starte på nytt) førte til masse mellomblødninger.. var til gynekologen for snart en liten måned siden og fikk ordnet med Nuvaring som er en type prevensjon som skal settes inn første mensdag. Så jeg tenkte som så at jeg ikke orker å bruke annen prevensjon frem til da siden ingenting har skjedd enda.. og IKM var nå på mandag!! Og jeg bruker ALDRI å gå over tiden... har hatt mensmurringer siden mandag, men NULL tegn til tanta.. slik har det kun vært EN gang tidligere og det var da jeg ble gravid sist... har også en del symptomer, pluss en magefølelse som sier at noe er på gang.. tok en test i dag (ikke morgenurin) men den ble negativ... så vet ikke hva jeg skal tro! kommer ikke tanta i morgentidlig er jeg svært fristet til å teste med morgenurin altså... vil ha et svar NÅ! =p Noen som vil dele erfaringer eller synspunkter? Hadde vært hyggelig å kommet i prat med noen her inne igjen ! =)
Tieran Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Heisann og velkommen tilbake ) Har du testet på nytt i dag med morgenurin? *spent*
lillemirakel2014 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Heisann! Takk så mye for det! =) Ja, jeg testet nå nettopp... vanligvis har jeg brukt å hatt urinen i glass, men ettersom jeg er hjemme hos svigers for tiden så må jeg være diskrèt og må dermed prøve å holde testen i strålen i stedet... :b men da klarte jeg å få masse over MAX-grensa nå i ste.. så da kan jeg vel nesten ikke bruke den..? :b men et kan ligne på at den blir lik den jeg tok i går, med en svak skyggestrek som kommer frem etterhvert... så vet enda svært lite =p men enda ingen TR!! mensmurringene har sluttet også.. pluss at kjærestn sier at puppene har vokst litt og at blodårene har blitt langt mer fremtredende.. så.. dette er spennende =p har bestemt meg for å ikke teste før over helga nå da om ikke TR kommer.. dette kommer til å bli ei laaang helg!=p Hvordan går det med deg da? Oppdater meg på ståa ho deg? *nysjerrig* =)
Tieran Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har el i disse dager, men er så dårlig form at det blir lite med sengekos med sambo :o/ Men skal se om jeg orker litt seinere i dag..i værste fall kan jeg jo bare ligge der ;o) (blush...litt for mye info, kanskje?)
lillemirakel2014 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2011 hehe, det går helt fint det.. bare å snakke rett fra levra for min del har formen blitt litt bedre nå da?=) her har TR enda ikke kommet.. så holder snart på å gå på veggen... =p
lillemirakel2014 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2011 men akkurat NÅ kom TR.................. blæh =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå