Nr-2-i-magen Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei, Magen min har vært som en hard stein nå i timer. Den blir det ofte, men nå har det vart så lenge at jeg synes det ble ubehagelig slitsomt. Har vel lest en eller annen gang at det er helt normalt. Og husker ikke om det er det som er beskrivelsen på kynner. Men uannsett.... Er det noe triks for å få magen til å bli avslappa og normal igjen? Jeg er jo helt avslappet selv så forstår ikke hvorfor bare magen kan også slappe av litt Har jo lyst å kjenne spark fra babyen.
2tettebabyer Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 jeg og hadde dette nettopp... det hjalp for meg å gå litt rundt og tenke på noe annet. hang opp en vask, etc... og etter ca 15 min så roet det seg :-) de sier at om det er kynner så skal detl gi seg om du skifter stilling.... vet ikke helt hva det ligger i det, men prøv med litt bevegelse :-)
Vietnamela Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er i uke 32 nå, er ofte steinhard jeg også. Gikk sånn i 3 dager nyrlig, trodde æ sku spreng. men nå har d myknet til litt. Følte mæ litt usikker æ å, men slapper litt mer av nå. Tror d er normalt æ. Kan ikke svare deg, men vil bare si at vi er fler lykke til videre i svangerskapet
Nr-2-i-magen Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 Takk for svar. Jeg har gått litt rundt, men det vil liksom ikke gi seg. Men hele magen hadde noe kraftig med risting istad, kanskje hele babyen prøver å snu seg eller noe. Er bare uke 32 og hode er ikke festet enda. Men lurer på om h*n kanskje prøver å komme lenger ned i bekkenet nå for det kjenner som noe voldsomt med graving i musa, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå