Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker dere dette selv? Jeg mistenker at min trives best i tverr/skråleie, for jeg kjenner de "store" delene av ungen på hver side av magen. Stresser ikke, for jeg er bare i uke 30 og har god plass. Er bare nysgjerrig på hvordan det kjennes ut for dere som har fått påvist leie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er i seteleie, fått det påvist her om dagen. Kjenner tydelig et hode (oppe ved ribbeina) og noen ganger også rygg/rompe på høyresiden min. Også kjenner jeg spark ned mot min venstre side. Jeg er 32 uker.

Skrevet

min forrige jente lå i tverrleie til uke 36. jeg kjente spark i sidene og at det presset utover på hver side.... ingen vonde spark oppover i ribbebeina, så sånn sett var det herlig at hun lå så lenge på tvers :-) hun snur seg nok etterhvert skal du se og spenner deg oppover :-)

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangs og har en tverrleieentusiast. Er 31 + 4, og jeg er ikke i tvil om hvordan han ligger. Det syns godt når jeg legger meg på rygg for eksempel. Da "stiger" det en stor klum (kroppen) og en mindre og hardere klump (hodet) opp på hver side. Og så kjenner jeg harde spark på venstre side (beina) og mindre markante dult på høyre side (hendene). Og hikkingen merker jeg utmerket ved at hele kroppsdelen hopper opp og ned rytmisk på venstre side.

Håper han snur seg snart med hodet ned=( Kjenner jeg begynner å stresse litt med det. Er sikkert helt teit. Men kidsen min er visstnok stor for alderen samt at førstegangsbabyer visstnok snur seg opp ned tidligere pga trangere plass i livmoren første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...