Gå til innhold

så var det over....

Anbefalte innlegg

For de av dere som leste innlegget mitt om lite fostervann, vil jeg faktisk fortelle dere hvordan det hele endte...

Vi ble etter en UL på SSA, sendt videre til rikshospitalet, de hadde lange undersøkelser og fant ut at barnet feilet ganske masse, fosteret hadde bla ikke nyrer, og muligens kromosomfeil. Er dermed ikke levedyktig, så da må det utskrapning til.

Er veldig liten sjanse fot at dette kan skje neste gang! Så vi prøver å tenke positivt, og håper å bli gravid igjen om ikke altfor lang tid!

Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet deres!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142747123-s%C3%A5-var-det-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var trist å høre, har tenkt mye på deg etter siste innlegg. Flott å høre at du holder motet oppe, lykke til med det som venter, og ikke minst med neste svangerskap. Som du jo fikk høre er det all grunn til å tenke at dette ikke skjer igjen. (har to historier fra min vennekrets som underbygger dette, men slike historier kommer du sikkert til å høre til stadighet, og det tar jo selvsagt ikke bort sorgen over det dere har vært gjennom nå...)

Uansett: lykke til videre.

Trist for deg og dere dette, det er det jo alltid!!

Mista selv rundt 15u for ca 1 og et halvt år siden. Det bare gikk galt, vi undersøkte ikke mer rundt det da. Men, kom oss fint gjennom, og er nå gravide på ny!!

Nå ser alt fint ut for som du sier- skjer svært sjelden mer enn en gang dette:)

Håper du veldig snart er med oss igjen, jeg ønsker alt godt:)

STOOR KLEM

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...