Gå til innhold

Kveldsuro/kolikk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg lurer rett og slett på når dette pleier å roe seg jeg....Her hjemme har vi nemlig en liten tuppe som skriker noen timer nesten hver kveld, og har holdt på med dette siden 2-ukersalder ca. Hun er nå 11 uker, og jeg begynner å få vondt i skuldre og rygg av all bæring. Mistenker egentlig ikke kolikk, mer uro. Kolikk pleier å gi seg ved 3-månedersalder, hva med denne uroen? Har prøvd det meste, men råd mottas med stooor takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg bæretøy så du ikke ødelegger rygg og skuldre. Også håper jeg du og barnefar tar hver deres runde, så man ikke blir gal!

Snakker av erfaring, storebror her var veeeldig urolig på kveldene, samt hadde kolikk. Uroligheten ga seg vel mellom 3 og 4 mnd tror jeg.

Et triks kan være å kle av henne og legge henne på sofaen :) Hjalp her!

Babyer elsker jo å være nakne/halvnakne og ligge å sprelle.

Lykke til, og hold ut!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vi har nå kjøpt en bæresele som heter cybex som man kan bære baby liggende i!

Har slutta å stresse med amming, og venter til hun er rolig og klar for mat på kvelden! Ser ut som det hjelper :)

Skrevet

Mitt beste råd er kiropraktor.

Skrevet

Overtrett eller overstimulert? Sover hun nok/legger seg for sent? Da min va så liten klarte han knapt være våken i et par timer. Han la seg som regel etter 1,5timer våken.

Ellers ville jeg prøvd osteopat.

Skrevet

Hei. vi opplevde det samme, og fant ut at babyen reagerte på at jeg drakk MELK. (Han var knapt noen uker gammel.)

Dette ga magesmerter til lillegutt, som kunne ligne om kollik.

Er fremdeles forsiktig med å drikke melk og han er 9 mnd.

prøv å eliminere matprodukter - det er mitt tips.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...