Gå til innhold

Litt blod ved dobesøk...

Anbefalte innlegg

hei. er i 9+2 og har hatt en del blødninger. var på ul i uke 7, og jordmoren mente at alt så ut til å skulle gå bra. det var lukket, og fosteret lå høyt oppe, og vi så hjertet slå. har ikke blødd noe mer etter det, og bare tatt det med ro og kost meg i julen. men nå er jeg blitt så hard i magen, og må trykke litt ekstra.. og da kommer det litt friskt blod, som går over med en gang jeg er ferdig på do.. burde jeg bekymre meg for det?? flere som opplever det? uff, man blir jo så lett bekymret også da.. hvertfall jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142746571-litt-blod-ved-dobes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det ikke kommer fra baken da, og ikke fra skjeden? Siden det er når du trykker på do, og går over etterpå, tenkte jeg. Er jo vanlig med små hemorider under graviditeten og de kan blø litt friskt blod ved dobesøk. prøv å sjekk etter neste gang, om det kan komme fra baken...

ja jeg sjekket. kom faktisk litt bak som du sier, men kom også litt fra kjeden. ikke mye altså, rosa på papiret.. men jeg blir så lett bekymret disse første ukene jeg.. får prøve å ikke tenke noe mer på det, og alt er helt sikkert bra :) må bare tro det, til det motsatte er bevist hehe. skal på en ul 17.jan også. jeg har jo ikke vondt eller noe.

vi skriver jo om alt her inne, så måtte bare spørre noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...