?!:) Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 hvis vi har gjort alt riktig nå så kan jeg være 3uker og 2 dager på vei...har veldig lyst å ta en test men er det litt tidlig for utslag??
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Det er vel vært og prøve. Da får me svar. Jeg er 3 uker og 0 dager i dag og tror det er fortidligt. Har 0 symptomer.
?!:) Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 hm..har vært rar siden 1 juledag jeg...men kan være psykisk også,en vil jo så gjerne hehe.. jeg prøver i morgen tidlig og er den negativ så prøver jeg litt mere lykke til!håper det klaffer for deg:)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Håper det klaffer for deg i morgon. Tvi Tvi.
Dompap87 Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er også 3+2 dersom er alt er gjort rett. Tok test i dag, men den var negativ. Sist fikk jeg ikke positiv før 4+4, og da var den bare svakt positiv. Så nå får jeg ta ny test neste uke. Lykke til!
lillespire, 1ma Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er også 3+2 trooor jeg:) Tør vel egentlig ikke å tro det.. jeg fikk negativ test som ble positiv etter en stund.. skal ikke tro på det resultatet, men stikking og ømme pupper, treg mage og stikninger nederst i magen tror jeg på Håper det klaffer for oss alle!
Dompap87 Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har akkurat det samme. Vi får krysse fingrene for at vi får en fin start på dette nye året
lillespire, 1ma Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Noen som har testet positivt ennå?? Jeg fikk svaaaakt positivt idag med billigstrimmel.. men den var skikkelig svak da, så tør ikke håpe ennå..
?!:) Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2011 tok en torsdag morgen,den var negativ...:(og i går hadde jeg veldig mye utflod(litt tykk rar)og i dag er jeg varm,sliten og trøtt,murring på høyre side og oppblåst i magen...litt redd for at det ikke klaffa denne gangen og at kroppen forbredrer seg på mensen..skal ha den til uka egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå