Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis vi har gjort alt riktig nå så kan jeg være 3uker og 2 dager på vei...har veldig lyst å ta en test men er det litt tidlig for utslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vært og prøve. Da får me svar. Jeg er 3 uker og 0 dager i dag og tror det er fortidligt. Har 0 symptomer.

Skrevet

hm..har vært rar siden 1 juledag jeg...men kan være psykisk også,en vil jo så gjerne hehe..

jeg prøver i morgen tidlig og er den negativ så prøver jeg litt mere :)

lykke til!håper det klaffer for deg:)

Skrevet

Håper det klaffer for deg i morgon. Tvi Tvi.

Skrevet

Jeg er også 3+2 dersom er alt er gjort rett. Tok test i dag, men den var negativ. Sist fikk jeg ikke positiv før 4+4, og da var den bare svakt positiv. Så nå får jeg ta ny test neste uke. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er også 3+2 trooor jeg:) Tør vel egentlig ikke å tro det.. jeg fikk negativ test som ble positiv etter en stund.. skal ikke tro på det resultatet, men stikking og ømme pupper, treg mage og stikninger nederst i magen tror jeg på :) Håper det klaffer for oss alle! :D

Skrevet

Jeg har akkurat det samme. Vi får krysse fingrene for at vi får en fin start på dette nye året :D

Skrevet

Noen som har testet positivt ennå?? Jeg fikk svaaaakt positivt idag med billigstrimmel.. men den var skikkelig svak da, så tør ikke håpe ennå..

Skrevet

tok en torsdag morgen,den var negativ...:(og i går hadde jeg veldig mye utflod(litt tykk rar)og i dag er jeg varm,sliten og trøtt,murring på høyre side og oppblåst i magen...litt redd for at det ikke klaffa denne gangen og at kroppen forbredrer seg på mensen..skal ha den til uka egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...