Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Vet ikke hvilken bilstol jeg bør kjøpe. Har dere noen forslag? Og evnt hvor kan jeg kjøpe den? Helst en nettside, da jeg bor veldig landlig til. Er base nødvendig? Ei jeg snakket med, nevnte at jeg bør kjøpe en bilstol som kan legges helt ned i rygg. Hvorfor det? Noen som kan hjelpe meg?
Lille- MO Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Hei. Jeg har fått tips om å kjøpe akta graco. den er med base noe som gjør at det er enklere å ta ut setet, bare en knapp og du slipper å løfte ut baby hver gang dere skal ut av bilen, veldig praktisk v handling o.l. også er de trygge og fine, mitt har også 5 punktsele noe som sikrer baby godt. de er fine å se på og heller ikke fullt så dyre. hvis du ikke MÅ kjøpe helt nytt, er det mange fine som selges på finn.no. Jeg har fått låne et av en venninne som kun har brukt sitt på 1 barn før, trekket er vaskbart, så det blir så godt som nytt
Hubro :) Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hei Jeg har selv vært borti flere bilstoler som mine venninner har brukt på sine barn. Bla Akta Graco, Besafe iZiSleep, Britax Rømer og Maxi Cosi Cabriofix. Etter å ha vært å sett på disse, løftet de og lest om fleksibilitet, falt vårt valg på Maxi Cosi sin Cabriofix. Da den var den letteste å bære med barnet i, kunne brukes både med og uten base og var best i en test. Vi funderte lenge på Besafe sin stol siden den hadde liggefunksjon, men den var så tung at jeg klarte neste ikke å bære den når barnet satt i stolen. Men neste stol vi skal ha etter at denne blir for liten er Besafe sin iZi Combi. Hvis du har mulighet så dra på en evt. butikk og gjør deg kjent med seter for hva som passer deg. Håper dette var litt til hjelp.
Knøttefrøken Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 jeg skal ha maxi cosi cabriofix med base. Hadde det sist og det er veldig enkelt, og lett i vekt. Det setet du tenker på som ryggen kan legges ned på er fra Besafe. Det er ganske tungt, og kan du ikke bare løfte barnet ut av bilstolen og legge det over i vognen da? ser ikke helt vitsen med muligheten til å legge ned ryggen på ett bilsete.
Fgf februar 12 Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Vitsn med å legge ned ryggen på setet er at det er bedre for babyen. Jo flatere babyen ligger desto bedre er det for ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå