vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Er så koselig! Feller alltid en tåre..
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ikke turt å se dette før...småredd hele fødselen egentlig. Det har faktisk vært en av grunnen til at vi ikke begynnt prøvingen før vi ble 28 år. 2 snart 3 pp nå. Men gråt meg gjennom hele episoden...og tenker med meg selv at hvis jeg kan bli gravid, så skal jeg klare det!!! Takk for påminnelsen:)
Happy87 Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Kom noen tårer i øyekroken her ja.. Min samboer sa først æsj og gikk vekk.. Men så han tittet frem iblant og på slutten av sendingen sier han så fint: "jeg vil også ha en sånn!" Skjønne samboeren min:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 Det øyeblikket der når babyen er kommet ut, er ubetalelig, og litt langtvekkistan pga alt som skjer! Jammen bra mannen var der og kan fylle inn de tingene som har gått meg hus forbi! Husker jeg var i min egen private lille boble, he he
Tuddeli Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Åååååååååååååå! Blei ikke noe særlig babysjuk av å se på det da!
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Fikk faktisk frysninger av å lese innlegget ditt Får tårer i øynene og klump i halsen bare jeg tenker på hvordan det øyeblikket vil bli og ikke minst hvordan mannen min vil reagere. Var bare det å få den positive testen, da
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2011 Jepp, hadde vært kjekt om tanta ikke dukket opp nå på lørdag. Eller 9 mnd faktisk, he he Lykke til da med testen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå