Roselille Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Bare som en påminnelse for de som vil se det....jeg så det på en annen link, så tenkte jeg måtte nevne det her også....jeg skal hvertfall se=)
<3 duracellkanin <3 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 takk for at du mindte meg på det nå sitter jeg her og gråter jeg da disse hormonene asså.. også er det nesten litt farlig å se på de programmene når man er skikkelig utålmodig selv vil ha gutten min jeg også!! <3
tamillaen*STOLTMAMMA* Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Glad jeg ikke bor i Alta! hehe
2tettebabyer Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 føler alle disse tv fødselene går så greit - så krysser fingre for at det kan gå fortere som 2.gangs... to press, så ute - hvis ikke tv`n lyver så er det pinadø bra altså :-)
nr 4 i magen på overtid Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Takk for påminnelsen:) Programmet gjorde virkelig inntrykk i dag.... Har fire dager til termin, så både vondt og godt å se hva man har i vente en av de nærmeste dagene:)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Har sett begge episodene på nrknett tv. Ble en del tårer ja Ikke mange dagene nå før det er min tur, huff, grugleder meg.
strekkmerketrollet Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 noen som vet når dagens episode blir lagt ut på nettet?
urmoderen *mamma* Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 De legges ut så snart programmet er sendt, du kan også se det direkte på nrk1
Roselille Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2011 Vi var nok mange som satt og tittet på dette i går og tenkte dette skal jeg snart i gjennom også....he...men jeg gleder meg, om jeg slipper ks denne gangen......håper det....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå