Gå til innhold

Tidleg UL i dag :-)

Meg1972

Anbefalte innlegg

Sette inn to fine egg 2. desember og var veldig spent på om det var ein eller to i magen! UL viste at det "berre" er ein i magen (og det er slett ikkje berre!!!) - og alt var normalt og stod bra til :-)

Var byrja å innstilla meg på at me kanskje venta tvillingar - men alt i alt syns me no at det er like greit at det er ein i magen. Det vert stor nok omvelting i livet for oss to som vert foreldre i moden alder. Og alt vert litt enklare med ein å ta seg av i staden for tvillingar.

Veldig godt å få vita kva som skjuler seg i magen og få vita at alt er normalt så langt! Skal på ny UL om tre veker - får tettare oppfølging pga MA i sommar. Kryssar fingrane for at det ikkje skjer ein gong til!

No kan eg slappa litt av og prøva å nyta at eg faktisk er gravid!

Fortsetter under...

Takkar for gratulasjonar!

Eg var i følge terminkalkulatoren her inne 7+1 då eg var på UL denne veka. Men legen meinte eg var 6+6. Skjønar ikkje kvifor ho fekk ulikt tal... Fyrste dag i siste mens var 16. november - når eg tastar inn det, føreslår kalkulatoren eggløysing 30. november. Som var den dagen eg hadde egguttak! Tenkte kalkulatoren her inne var heilt rett, eg då...

Jaja, to dagar frå eller til betyr no ingen verdens ting så lenge er normalt i magen :-) Termin vert ca 25. august :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...