Gå til innhold

Simo eller emmaljunga??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke prøvd Simo, men hadde en Emmaljunga Edge Duo som jeg byttet ut med en Basson Roma Duo. Ville ikke kjøpt Emmaljungaen en gang til, Basson har større bag, helt flat rygg på sportsvogndelen -det hadde ikke Emmaljungaen-, er litt stivere i fjæringen så den er lettere å trille -lettere å svinge, du må ikke trykke handtaket så langt ned for å lette forhjulene-, og selve vogna er smalere samtidig som den virker bredere oppi setet/bagen. Den er også lettere, ikke så tung å løfte inn og ut av bilen. :-)

En liten avsporing, men Basson er verd å nevnes, hadde jeg hørt om den før jeg skulle finne vogn til min første så skulle jeg hatt den. Men jeg fant kun tips om disse store merkene. :-)

Har Emmaljunga city cross med citybag, veldig fornøyd med denne! Liker både bagdelen og sportsvogndelen veldig godt, og har ikke hatt behov for noen annen vogn til vår gutt som nå er 2,5 år.

Synes også det var litt ok at man da kan velge ulik farge på bagdelen og sportsvogndelen...da føltes det litt som ny vogn når vi skifta =)

Annonse

Simo duo

skal deffinitivt ha den. dette kommer av at bagdelen er stor, og jeg kommer til å trenge den når vinteren kommer igjen, da nurket bare vil være 6-7 mnd. Det er en stødig og solid vogn.

i tilleg har ikke Emaljunga låsing på karlesjen, den har klikksystem. Det har simo, og etter å ha jobbet i barnehage i 13 år, vet jeg at alle kalesjer med klikksystem blir slarke etter hvert, og da vil ikke karlesjen holde seg ordentlig oppe.

:-) lykke til med kjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...