Gå til innhold

Er villig til å betale 30 000 kr for at noen hjelper meg å skrive min bachelor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lese ALT pensumet selv, og hjelpe til å skrive. Skal være aktiv, selvfølgelig gå på alle forelesninger.

Men jeg kan bare ikke skrive :((( Får det ikke til, klarer ikke formulere meg. Betyr det at jeg ikke fortjener en bachelor?

*sukk*

...det bli jo med tanken, men veldig fristende!!!

Skrevet

Gå på skrivekurs:) Eller få en venn eller medstudent til å hjelpe deg. Jeg har hjulpet flere med skrivingen, og for de fleste handler det bare om å komme i gang, så leser man over det etter hvert og retter det verste.

Skrevet

Hva skal du skrive om da? Jeg hadde gladelig hjulpet noen for 30 000 ;)

Skrevet

Sosionom.

Skal skrive om hva som gjør det så vanskelig å slutte med rus...

Men jeg kan jo bli tatt for fusk... og tør nok ikke. Men hadde gledelig betalt de pengene for hjelp!!!

HI

Skrevet

Hva er det du skal ta bachelor i?

Du kan jo få noen til å lese oppgaven for deg og ta seg av formuleringene etterpå. Det faglige innholdet regner jeg med at du skjønner at du må ta deg av selv hvis du skal ha gjort deg fortjent til den.

Skrevet

Spennende tema, hadde gladelig hjulpet deg om du bodde i nærheten av Stavanger:)

Skrevet

Gjør nok ikke det. Tør vel egentlig heller ikke... Får vel ett års utestengning om jeg blir tatt for det.

Jeg er skolenerd, har nok ikke gått glipp av mere enn ett par forelesninger i løpet av de siste 2 årene. Det faglige er jeg sterk på, gjør det godt på eksamener. Men de oppgavene... sliter veldig med formuleringer :( Er så knotetet.

Men skal klare det alene... Må jo det!

HI

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med bruker-organisasjoner, altså tidligere rusmisbrukere som hjelper de som enda bruker rus.

Det finnes flere grunner til at til at det er vanskelig å slutte.

Det kan være at man er man har "avhengighets-gen".

Det kan være vanskelig å finne noe som erstatter rusen med noe annet.

Eller at brukeren rett og slett ikke vil selv.

http://www.retretten.no/ Veldig flinke mennesker som driver der.

Skrevet

TUSEN TAKK for nettsiden lavendeblomst! Det satte jeg pris på!

HI

Skrevet

Abstinensene ser heller ikke så forlokkende ut.. Det er selvfølgelig lettere å gi kroppen det den forlanger enn å utholde lidelsene.

Hvis man bruker narkotika for å glemme for eksempel seksuelt misbruk, blir man nødt til å takle tankene og følelsene når rusen ikke er der lenger. Da kan man ikke flykte inn i rusen.

Dessuten har man gjerne hele sitt sosiale miljø i narkomiljøet.

En tidligere rusmisbruker som holdt foredrag på skolen vår sa; "Jeg skal ikke nekte for at det er godt å ruse seg".

Skrevet

Ja, leste abstinensene varer i 2uker sirka, og da skal stoffet være ue av kroppen (kun veldig små rester igjen). Avrusningen kjennes som en skikkelig influensa, som barer i noen dager.

Dette høres jo enkelt ut.... så derfor tenker jeg å skrive om de andre faktorene som gjør det så vanskelig.

Må bare knote ned det jeg klarer... så får det gå som det går. Har heldigvis ett halv år på meg...¨

HI

Skrevet

Hvis du bor ved Gjøvik kan jeg godt hjelpe deg.

Jeg ble ferdig utdannet sosionom i 2004, da skrev jeg bacheloroppgave om rusavhengighet:)

Skrevet

Et tips!

Lag en veldig god disposisjon - med overskrifter og underoverskrifter. Skriv stikkord til hva avsnittene skal inneholde. En skikkelig smørbrødliste.

Da ser du den røde tråden i oppgaven, og det blir lettere å fylle ut stikkordene med gode setninger!

Godt grunnarbeid tror jeg vil være løsningen for deg. Du har jo det faglige :)

Lykke lykke til, dette klarer du kjempebra!

Hilsen sosionom.

Skrevet

Jeg og mannen min kan skrive oppgaven din. Vi har ulik kunnskap på området så visst du er interessert så skal vi gjerne skrive den for 30 000.

Når skal oppgaven være ferdig?

Skrevet

Har et forslag. Jeg jobber om redaktør i et forlag og får stadig inn manus som er innholdsmessig gode, men ræva skrevet, for å være ærlig. For oss som har dette i blodet er det en lett sak å tekstvaske en slik tekst, og 30 lapper er langt over markedspris. Å få ren teksthjelp er dessuten ikke juks. Jeg har hjulpet folk med både disposisjon og vask av oppgaver mange ganger og det er helt vanlig. Føler du at oppgaven blir hemmet av dine skriftlige evner, er det helt ok.

Lykke til og si ifra om du trenger hjelp.

Skrevet

Har du virkelig så dårlig skriftlig fremstillingsevne at du ikke greier skrive oppgava di? Det stilles jo faktisk krav om god skriftlig og muntlig fremstillingsevne ved de fleste stillinger som krever sosialfaglig bakgrunn. Du kan i allefall ikke få noen jobb som krever fatting av vedtak etter feks lov om sosialtjenester eller barnevern, eller skrivining av anamaneser og henvisninger etc.Det kreves skriftliggjøring og dokumentasjon i de fleste jobber.

Og om noen skulle ha hjulpet deg ville du jo fort bli busta i jobben da.

Hadde selv tema rus i min bacheloroppgave. Problemstillingen var "Hvordan kan foreldre bidra med å forebygge rusmisbruk hos sine barn?"

Oppgaven var todelt, med en teoridel og en drøftingsdel. I en del tok jeg for meg alkohol i norge; alkoholpolitikk, norske alkoholvaner, ungdom og alkohol. Del to tok jeg for meg familien som rusforebyggende arena; hvordan kan familiestrukturen beskytte eller utsette den unge for alkoholbruk, hvordan påvirker foredrenes alkoholvaner barnas alkoholvaner. Og mange temaer under disse paraplyene.

Snevret inn til alkohol, da det faktisk er dette som er det største rusproblemet i norge i dag og som omhandler flest personer.

Anbefaler deg først og fremst å få tak i boka

"Metode og oppgaveskriving for studenter" av Dalland, Olav

Andre viktige bøker kan være:

"Rus" - Fekjær Hans Olav - denne er forresten et "must!"

"Lærebok i prsykiatri" Malt, Rettstøl, Dahl

SIRUS sine nettsider

Veiledere, NOUer, St. meldinger osv.

Fikk forresten A.

Kanskje litt inspirasjon til oppgava di - du må snevre inn problemstillinga di. Få hjelp av medstudenter, la de lese korrektur og komme med innspill. Juks lønner seg ikke uansett.

Lykke til.

Skrevet

HI:

det kalles da virkelig ikke juks om noen hjelper deg med språkvask ETTER at du har skrevet oppgaven din.. Det er jo rent tekstarbeid! Innholdet står du selv for.

Det er jo faktisk helt vanlig at folk har noen til å språkvaske masteroppgaven sin, f.eks, og ikke minst artikkelmanus når man jobber med forskning.

Jeg har selv lest en del korrektur i min tid og er av det pirkete slaget hva rettskrivning angår. Og har bra formuleringsevne.

Jeg hjalp en venninne av meg på masteroppgaven hennes, hun var russisk og slet noe for j.. med språket- stedevis var det nesten ubegripelig hva hun mente. Men fordi jeg kjente henne og hennes formuleringsmåte så skjønte jeg hva hun mente. Hun fikk A på oppgaven, og tro meg: det ville aldri skjedd om hun hadde levert den inn "uvasket"- den var forferdelig tunglest, elendige setninger grammatisk, nesten helt uten artikler (!) og pepret med skrivefeil..

Bor du i oslo kan jeg godt lese korrektur for deg til en tiendedel av prisen du nevner ;)

Skrevet

"stedvis"! ;) Når vi først snakker om rettskrivning.. :)

Skrevet

Jeg har dysleksi og skriver ikke veldig bra. Derfor har jeg en venninne som er norsklærer og brilliant, fikk A i alle fag, så hun hjelper meg. Jeg skriver innholdet og hun gjør om på dårlige setninger, og hjelper meg med struktur. Min veileder på masteroppgaven oppmuntrer til slik hjelp, så det er ikke juks. Juks er det hvis du sender bort hele oppgaven og får noen til å skrive den for deg.

Mange som rettet oppgaver til en mye mindre pris en hva du sier. Men jeg sitter å sliter med masteroppgaven min selv, og skulle gjerne betalt noen for å skrive hele, hehe, men da lærer jeg jo ikke noe;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...