Gå til innhold

Alternativ til snus!!?

Anbefalte innlegg

Da jeg tok testen 11.desember, var det kvelden. Vi hadde akkurat spist middag og jeg skulle sette meg i sofaen å ta meg en kopp kaffe og en snus.

Jeg skulle bare ta en test først! Og den var positiv! Å herregud så lykkelig jeg blei! Det blei ingen snus,da.. Og jeg er fortsatt sugen på den snusen.. Skulle så inderlig ønske det fantes en nikotinfri snus eller no! Det er liksom ikke det samme med en tyggis... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142745504-alternativ-til-snus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:) Jeg har så mongo nett at alle innleggene mine blir posta to ganger, så det var en som svarte på det andre:) Men tusen takk for svar forde :D Blei plutselig veldig usikker på om jeg skal løpe å kjøpe nå som jeg har klart meg så lenge uten..det er jo ganske høl i huet igrunn... Men, da veit jeg iallefall at jeg har muligheten! :D

Det finnes!! Onico har reddet meg den siste uken, absolutt ikke det samme som en deilig "ekte" snus men det er mye bedre en ingenting:) Du får liksom svi følelsen, og etter 3 dager uten nikotin vil egentlig ikke kroppen ha nikotin lenger, så da er det jo ypperlig med en "tullesnus" som jeg kaller det:P

Du kan bruke sammenrullet kaffifilter også, der er det ingen skumle stoffer i det heletatt. I onico er det vel litt stoffer (salmiak blandt annet) inni som ikke er så veldig bra, men utifra det jeg har funnet på nettet skal det ikke være farlig:P

Et enda billigere og nikotinfritt alternativ får du her(via en kompis som slutta):

Kjøp ingefærrot og skjær av tynne skiver i snusstørrelse og bruk på samme måte.Dette prikker visst også under leppa,eneste måten han klarte å slutte m snus på.

Lykke til uansett:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...