♥bebi♥ Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Da jeg tok testen 11.desember, var det kvelden. Vi hadde akkurat spist middag og jeg skulle sette meg i sofaen å ta meg en kopp kaffe og en snus. Jeg skulle bare ta en test først! Og den var positiv! Å herregud så lykkelig jeg blei! Det blei ingen snus,da.. Og jeg er fortsatt sugen på den snusen.. Skulle så inderlig ønske det fantes en nikotinfri snus eller no! Det er liksom ikke det samme med en tyggis...
augustmini Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Men da er det godt at det finnes! Den heter Onico og fåes kjøpt de fleste steder hvor de har noenlunde utvalg av snus. Men den kan ikke sammenlignes med ordentlig snus... Jeg har snust lenge og mye, og etter å ha gått over på denne er jeg nå - 10,5 uker på vei så og si snusfri..
♥bebi♥ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Er det sant?? jeg veit ikke om jeg kasnkje syns det er kjempekvalmt med snus nå da.. Men sånn etter middagen, til kaffen.. Eller på jobb.. Det er så deilig! hihi:p Det er posjonsnus? Jeg har jo klart meg ganske lenge ute nå da, så det er vel egentlig bare høl i huet at jeg NÅ skal finne et alternativ.. Har tenkt på det lenge da.. Tusen takk for tipset forresten:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå