Gå til innhold

Noen som vil spå meg? Jeg spår gjerne tilbake:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei;)

om du ikke er gravid nå så er d vertfall ikke lenge til, føler jan-feb på deg !!! :)

lurer på om du ser noe kjønn på bebisen i magen min og om d blir ks eller vanlig fødsel? og om d blir tvilling eller tyr ???

f.13.04.83

Takk!!:)

Takk for at du så på meg:)

Men trur du kanskje jeg at jeg kan være gravid nå, eller så du i såfall at det klaffet på neste el?:)

Skal ta en test om en ukes tid nemlig, og blir gal av spenning her:)

Jeg så litt på deg nå, og jeg fikk opp en jente.. Tvilling kom sterkere frem enn tyr hos meg:) Og får opp en normal fødsel hos deg:)

Kos deg masse videre i svangerskapet så lenge:) Og håper du har rett angående meg:) Er forresten mange andre som spår her, som får opp jan/feb:) Men også mange som ser at jeg allerede er gravid:) Så er spennende dette:)

Hei Kicam:)

Kan gjerne ta en titt, men ta det med en klype salt da;)

Ser faktisk graviditet på deg i januar, så da tror jeg det har klaffet :) Fødsel ser jeg i slutten av september, en velskapt og fin liten gutt.

Får hvertfall mye lyseblått her. Gutten er lys i håret, og tror han kommer til å få litt fall/ krøller i det når han blir litt eldre!

hei

tror ikke du er gravid naa... tror du maa vente til vaaren... du har veløldig god nytte av solen ;)

føler jente paa deg rundt april...

ser du naar mensen kommer her=

naar blir jeg gravid, kjønn og antall=

031183

Annonse

Hei:)

På deg kom 9. april opp:) Så kanskje du føder da:) Jeg får opp tålmodighet rundt fødselen, så det kan hende det tar sin tid.. men jeg får opp at det går fint:)

På antall barn får jeg opp 3 eller 4. Litt usikker, hopper litt frem og tilbake:) Men er hvertfall det jeg får opp her:)

Tusen takk for at du så på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...