Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Da jeg var 16 år fikk jeg beskjed om at jeg har pcos, har gått til jevnlige kontroller pga dette. Fikk også beskjed om at jeg måtte ha hjelp til å bli gravid og at dette var noe som burde skje før jeg ble 30 år. For da var sjangsen størst for å lykkes. Jeg bestemte meg for å slanke meg, bli aktiv og slutte å røyke. Gikk ned fra 118 kg til 88 kg. På lavkarbo, spiste litt frukt og knekkebrød, så var ikke helt ekstrem streng, måtte jo ha noe som jeg kunne følge uten å knekke ihop. Brukte ca 2 år på å gå ned. Begynte på metformin etter anbefaling av gynekologen for å holde blodsukkeret stabilt. Så fant jeg ut i sommer -10 at jeg var gravid!!! Hadde gått på metformin siden høsten -09. Sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid. Så det er håp for alle, ville bare si at ikke gi opp selv om det er mørkt! Har brukt mange år på å komme meg hit hvor jeg er idag, så er overbevist over at det var vekttapet som gjorde at alt stabiliserte seg! Vet alt om skuffelsene når testen er negativ, og årene går.. Men jeg måtte bare prøve å gå ned i vekt og gjøre om på livet mitt før jeg prøvde hormonkurer osv...., da skjedde det store Så har et lite mirakel i magen føler jeg. Skal aldri ta for gitt at jeg ble gravid nå, vet aldri om vi blir å slite med nr.2 når den tid kommer.. Evig Takknemlig er vi. Er nå i uke 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå