Gå til innhold

Er det "modne" gravide i Oslo som ønsker kontakt sånn etterhvert? Jeg er i uke 9:-)

Alida*Englebarn

Anbefalte innlegg

Noen som ønsker kontakt sånn etterhvert? Jeg er i uke 9 men tenker at etterhvert er det fint med litt kontakt hvor vi går i de noenlunde samme fasene:-)

Ta kontakt om du synes dette er spennende. Kjemi og alt det der er også viktig, men vi kan gjerne starte her og følge hverandre, senere finner vi kanskje hverandre:-)

Fortsetter under...

Jeg bor nå på Strømmen, men bodde før det på Oppsal i 10 år. Jeg er 36 år og er i min femte graviditet på 2 år, mange nedturer med 4 stykk MA, men nå er jeg i uke 21 og alt ser fint ut, krysser fingre!

Har termin 19. mai. Lykke til alle sammen!

:o)

Da krysser jeg fingrene for deg nå som du har kommet så langt!

Jeg er 45 år, kjenner meg veldig moden her inne, men jeg er kjapp og ung som dere i tredve åra:-) Jeg har masse å gi, energi og livslyst. Men, jeg er litt redd for alt jeg har tatt på meg i min alder og trenger noen å snakke med, dele med og kanskje finne på noe sammen med:-)

Annonse

Kanskje vi skulle treffes etterhvert, når vi nå runder den 12 uken og kommer oss over i andre trimester?

Jeg er 11 uker i morgen og har en uke til andre trimester og er vel ikke akkurat kjempelettet, men noe sikrere. Jeg skal til ultralyd de 1 februar for å se om alt er iorden. Det er ingen letthetsfølelse før jeg vet om alt er iorden:-) Jeg har mange tanker på siden av svangerskapet, det gjelder forhold, jobb og hva videre nå? Jeg lar tiden gå og vise meg den vei som er nødvendig i min situasjon:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...