Gå til innhold

lurer så fælt..

velonita

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg bare lurte på en ting.

Satt og pratet med ei vennine her om kvelden, og har tenkt myye på den samtalen i ettertid..

For noen uker siden hadde jeg en svaaak positiv graviditetstest.

Dro til legen, men fikk avkreftet den, så tenkte ikke noe mer på det.

Så kom det jeg mente(trodde?) var tante rød 1 juledag.

Den var (her kommer litt ekle detaljer) ikke som vanlig, det var klumper (noe jeg aldri har hatt), og jeg fossblødde de første dagene.

Satte på p-plaster første dagen (skulle starte på det nå) og det tok 4-5 dager så var jeg ferdig.

Men jeg reagerte mye på smertene jeg hadde når jeg hadde det.

Det var akkurat som rier (!), bare at det kom ikke hvert 5 min. Det var konstant!

Og jeg har aldri hatt sånne smerter ved tr før.

Har fremdeles mye murringer selv om jeg var ferdig for en stund siden nå..

Ho vennina mi lurte på om det kunne være kjemisk, hva i allverden betyr det??

Eller så lurte ho på om det var en mulighet for at jeg egentlig hadde spontanabortert..

Hva tror dere?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Vel.. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde sa, men jeg vet ikke, aldri vært borti det her før..

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Synes det kan høres ut som en MA. Jeg hadde det i sommer. Begynte å blø i uke 12, etter noen dager kom det kraftige smerter som rier og store klumper og det fossblødde. De fant da ut at utviklingen hadde stoppet opp i uke 4-5. Jeg hadde også en svak test. Jeg måtte til slutt på utskrapning fordi kroppen ikke kvittet seg med det selv. Anbefaler deg å ta kontakt med lege/gynekolog og få sjekket at det ikke er noen evt rester igjen hvis ikke du allerede har gjort det.

Bedre å sjekke enn å gå og lure!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...