popstar Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Må spørre igjen, jeg. Hadde ett mislykket forsøk i midten av nov, fikk mens to uker etter, og vanlig mens etter 5 uker der igjen. Har den siste mnd hatt mensverk, stikninger og vondt i korsryggen. Er ikke gravid! Er dette etterdønninger av alle hormon-tilskuddene? Nå skal det sies at jeg har gått på Barbasco og Agnus Castus ca en mnd og, men de skal liksom ikke virke før om ett par mnd!!? Noen erfaringer?
popstar Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2011 ...glemte, puppene ble ømme rett før siste mens og er det fortsatt!! Kroppen må da være helt på styr!!
MK73 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Det er stor sannsynlighet for at kroppen reagerer på all medisineringen, men om det kommer av IVF-medisinene eller andre ting du tar er ikke godt å si. Alt vi putter i oss får jo en effekt - det er i alle fal det vi håper på ;-) I tillegg er det verdt å huske på at mange blir mye mer obs på kroppen sin etter å ha gått gjennom IVF, man kjenner mye mer etter, og merker symptomer som kanskje har vært der før uten at man har lagt ordentlig merke til dem. Det beste er i min oppfatning å gi kroppen tilstrekkelig pause mellom forsøkene, vurdere nøye behov for og effekt av andre medikamenter man tar, spise og drikke sunt og godt, trene litt og prøve å slappe av - rett og slett ta så godt vare på seg selv som man kan. Så vil det hele normalisere seg etterhvert (så lenge det ikke er andre årsaker, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå