Gå til innhold

ang sex!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er et litt vanskelig spørsmål eller tema...eller hva jeg skal kalle det for. Men jeg har tenkt på det altfor lenge, jeg har også tatt det opp med mannen min..uten at det har blitt noen endringer.

Han vil bare pule så er han ferdig liksom, og det varer kanskje i 2 min. Ingen forspill, ingen "etterspill"..jeg føler meg litt brukt liksom.

Han vil liksom ikke leke lenge, eller gjøre noe mer..ta på puppene mine feks..

Hva skal jeg gjøre? Han ser ikke ut til å ville forandre på det, og hvis jeg gnåler om at han må ta på meg, så gjør han det litt, men HELE kroppsspråket hans sier at han ikke vil/eller liker dette.

Vet han har kjøpt horer før vi bli sammen..( ikke det at det skal ha noe å si eller??) og jeg føler meg faen litt som en også nå som det bare blir et pulesexliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei der...¨Skjønne at detta ikkje e nokka gøy for deg....

Får du orgasme når dere har denne sexen?? For meg høres han ut som en JÆVLA EGOIST!!!!!!

Kjenne at eg blir en smule irritert ja. Eg veit desverre ikkje ka du må/bør gjøre, kansje nekte å ha sex, men det spørs om det blir bedre....

Eg trur eg hadde mesta sexlysta visst min mann vå sånn.... Selv om min mann gjærne skulle vært mere intressert i kvinnekjønnet enn det han e...:) Hadde ikkje gjort meg nokka nei..

Men vi e jo alle forsjellige....

Eg må bare sei LYKKE TIL.... Kansje det ville vært lurt å snakke med en sexolog??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er et godt råd, men livet kan være herlig, menn også, bytt ut mannen rett og slett, ikke gå rundt å ha det slik. Om han er like uoppmerksom i andre sammenhenger så er det jo "lettere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...