Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har fryktelig hodepine om dagen? Eller som har hatt dette i tidligere svangerskap? hatt det i noen dager nå, har ikke tatt noen smertestillende. Föler at det er "levbart" bare utrolig slitsomt og utmattende å gå med konstant hodepine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg slet med hodepine i begynnelsen av svangerskapet, og jeg merker at jeg får mer og mer vondt i hodet nå som ting begynner å nærme seg. Jeg har i tillegg 126 i hvilepuls og legene tror begge deler er pga angst for fødsel.

Skrevet

ok, jeg hadde ingenting i starten av svangerskapet. Men det er deilig å vite at fler har det :) huff, födselsangst skal man ikke kimse av. Men husk at vi er bygd for dette :) og for hver rie er vi närmere gullet vårt. lykke til

Skrevet

Er helt vanlig å få disse 1.trimester plagene igjen på slutten. Utrolig slitsomt! :(

Skrevet

Jeg hadde det i begynnelsen av svangerskapet, helt til jeg fant ut at det kom av tette bihuler. Så resten av svangerskapet har jeg skylt med nesehorn og saltvann og ikke hatt hodepine :) Verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Har hatt tilbakevendende hodepine hver kveld i snart en uke nå. To uker til termin og regner med det er pga dårlig søvn, lite drikke og generelt sliten form.

Er ikke veldig bekymret, BT mitt var helt normalt i forrige uke og skal til kontroll igjen på fredag så da får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...