solrose1 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 hei.. lurer på om du kan spå meg jeg.. jeg har el idag..lurer på om spiren sitter denne pp. gutt/jente? hvor mange barn får vi? jeg er født 2 april 1969 sambo 21 jan.1964 spår deg gjerne tilbake. klem solrose1
*lille blomst* Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Hei solrose! Blir positivt ladet bare av å lese nicket ditt! prøver meg med det samme! jeg får faktisk opp positivt på graviditet nå! jentebaby i september! får opp 3 barn:) hva får du opp på meg på de samme spørsmålene da? masse lykke til! håper virkelig det stemmer! klem
*lille blomst* Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hei igjen solrose! Hvordan går det? når har du ikm? Vil du se på meg når du har tid?
solrose1 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 hei lille blomst. tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg... blir spennende å se fremover nå.. jeg har ikm den 19 januar..2 dager før sambo sin bursdag..så håper på å kunne gi han verdens beste gave da.. :-) beklager at det tok nlitt tid før jeg har fått spåd deg tilbake..men er ikke så ofte her inne..et par ganger i uken bare..men nå er jeg her og har sett på deg... jeg får også inn masse positivt når jeg ser navnet ditt..føler du er ei blid og positiv jente.du er en god venn føler jeg..føler også masse kjærlighet rundt deg... ang barn. får opp graviditet på deg januar -mars. litt usikker der..får tydligst inn slutten av feb begynelsen av mars. ser du får en fin gutt da.jenta kommer noen år etter ser jeg.. har du barn fra før? får det opp her jeg..litt usikker ang det.mulig du har mistet..kan det stemme? får masse kjærlighet og lykke rundt deg..blir et fantastisk år for deg føler jeg.. lykke til lille blomst. klem solrose1
*lille blomst* Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Takk for titten solrose! Du var verdt å vente på! Tror du beskriver meg ganske bra egentlig:) Så vidt jeg vet har jeg ikke mistet, men har en datter fra før. Tror også det blir gutt hvis vi får det til snart:) Mange som har spådd mars for oss, men da hadde vi tenkt å ta "prøvepause" hehe:) så blir spennende å se hva som skjer! også blitt spådd tre barn av noen andre, så kan jo hende vi får enda en prinsesse om noen år! Livet er iallefall spennende og fult av kjærlighet, og det er sånn jeg vil ha det;) krysser fingrene for at du får positiv test denne mnd! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå