Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg ringt inn for å høre om eggene. Av mine 13 egg var 7 modne. Men bare 1 ble befruktet igjen. Slik sjedde det sist gang også, men da døde det over natta. Men jeg har tro på mitt lille egg, selv om det er lite odds. Skal ringe inn igjen i morgen tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skjønner godt at du er skuffet. Hadde det litt likt på mitt siste forsøk, 10 egg ut, 3 befruktet, men bare 1 overlevde natten og var bra nok til å settes inn. Men til gjengjeld så er det egget nå årsak til at jeg er konstant kvalm, 13 uker på vei ;) Så det kan gå, ikke mist motet ennå. Lykke til imorgen!

Skrevet

Uff. dette var trasig. Det er lov til å være skuffet over dette. Men jeg håper at det ene egget ditt overlever til i morgen og at det kommer til å vokse og gro i magen din i lang tid. tvi tvi!

klem

Skrevet

Dette var kjedelig, vi ønsker jo å velge og vrake i egg. Men som alle sier, du trenger jo bare et gullegg. Håper inderlig at du får satt inn det ene!

Masse lykke til!

Skrevet

Slenger meg på her micro. Men kan jo fortelle deg at ett egg er nok. Og det vil du nok ikke høre. Du får satse på lykke til i morgen og innsett på fredag. Dette går nok bra. Skal krysse fingre og tær for deg...

Skrevet

Hei. Jeg er ikke i din situasjon, men min venninne opplevde det samme som deg (kun et egg som kunne settes inn) og hun har termin nå i februar. Krysser fingrene for at egget ditt klarer seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...