Gå til innhold

Var DETTE en festeblødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig kan ikke dere svare meg på dette, men jeg må jo spørre for det.

Etter at jeg og sambo hadde sex i går gikk jeg rett på do. Da sæden rant ut, så jeg ned i do og så at det var blod blant det. Se for deg akkurat som om du snyter deg, så er det masse snørr og litt blod blant det. Hva tror dere?

Blødde verken før eller etter, bare dette lille. I tillegg har jeg hatt menssmerte-lignende ting de siste to dagene. Er en uke til IKM.

Hva tror dere? Fikk helt sjokk, er ikke noe jeg har sett etter i og med at det er få folk som får det. Sambo sto i dusjen når jeg satt på do, da jeg hylte: HERREGUD, HVA ER DET? Han ble jo redd. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal si hva jeg tror, så er det nok stor sjanse for at det var en festeblødning :-)

En vanlig festeblødning består bare av litteranne blod. Men så har du de som blør så mye at de forveksler dte med mensen. :-)

Skrevet

Nå har jeg lyys lyys rosa utflod. Ikke i nærheten av noe som ligner på mensen. Har troa på at det er festeblødninger, faktisk!!!

Åååå, håper ♥

Skrevet

det var akkurat slik da jeg hadde festeblødning sist gang :)

Skrevet

Wææ, håper det er det jeg har!! Klarer ikke vente en uke med å teste =|

Forresten, på babyverden står det:

"Du er gravid, men vet det nok ikke ennå. Ikke vil det vise på graviditetstesten heller. Men kroppen din får i løpet av uken vite at egget har festet seg i livmoren."

Så kan jo stemme at det er nå jeg skal ha de blødningene...

Skrevet

Kan det virkelig være festeblødning rett etter sex? Så vilt!:)

Blir spennende å se når du tester deg da Kafo :) Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Jeg har jo ikke blitt gravid når jeg hadde sex sist.... Hehe :P Vi har jo sex selv om det ikke er eggeløsning! Jeg hadde El 27-30 jeg :P

Men i dag var det mer brunt, litt som på slutten av mensen. Blir så usikker :/

Skrevet

Jeg har jo ikke blitt gravid når jeg hadde sex sist.... Hehe :P Vi har jo sex selv om det ikke er eggeløsning! Jeg hadde El 27-30 jeg :P

---

Men i dag var det mer brunt, litt som på slutten av mensen. Blir så usikker :/

Skrevet

Hehe, neinei :) Men jeg tenkte liksom at det i tilfelle gikk VELDIG fort fra dere hadde sex og til egget faktisk festet seg. Trodde det var et lite stykke å svømme ;)

MEN, blir jo veldig spennende å se da:D

Skrevet

aha. Nei, er jo vanlig mellom 5-12 dager etter og jeg fikk det hvertfall 6 dager etter EL, og det er jo en ganske naturlig tid å få det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...