Pumba78 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 De siste par dagene har babyen vært litt rar, plutselig hyler hun voldsomt, uten forvarsel. Vi klarer å roe henne relativt raskt enten med pupp eller ved å bysse henne i søvn eller legge henne på stellebordet. Men i går merket jeg at avføringen hennes var mer rennende enn vanlig, og nå var det rødt slim/blod der. Er hun syk? Bør jeg ringe lege?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Vet ikke, men jeg har hørt en plass at man skal alltid ringe lege hvis baby plutselig forandrer atferdsmønster. Før lillegutt blei forkjøla, hadde han rennende avføring et par dager i forveien.. det er visst normalt at de får det noen dager før de blir syke. Men ang blod/slim.. vet jeg jammen ikke. Tror jeg ville tatt en tlf til helsestasjonen/lege for sikkerthets skyld
Mammahjertet <3 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde ringt legen i dag hvis jeg var deg. Blod i avføringen er ikke noe en bare skal overse verken med barn eller voksen. Aller mest sannsynlig er det ingenting, men sjekk heller en gang for mye... Lykke til. Gjerne en oppdatering på hva legen sa
Mammahjertet <3 Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Jeg fant forresten denne siden som sa litt om det http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Helsesoster-Ebba/Er-noe-galt/Blod-i-avforingen/ Som du ser er det som oftest ikke noe galt, men ring likevel
Pumba78 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 Skal oppdatere. Legen har stengt nå men skal til helsestasjonen i morgen uansett, så spør der og ringer i tillegg legen. Jeg vil virkelig ikke være en sånn hysterisk mor som er bekymret for ingenting, men hun oppfører seg veldig rart, setter i korn hyl jeg aldri gar hørt før, tilsynelatende uten grunn (altså, har spist og fått ren bleie). Nå har hun akkurat hylt som en gal i 15 min før hun sovna på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå