Gå til innhold

Bruker dere opp alt innhold i hver puregonampulle?

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på puregon i går og tar en dose på 275 ie. Jeg har ampuller på 900 ie, men hos Hausken sa de at det alltid var 1000 ie pr ampull så jeg trengte bar å kjøpe inn 3 ampuller som skulle rekke i 11 dager. Det jeg lurer på er om dere andre bruker opp hele innholdet før dere skifter ampull og tar resten av dosen på neste ampull eller om dere eventuelt kaster ampullen med eventuelle rester? Har lest litt rundt og ser at det ofte er mer på ampullen enn det som er oppgitt.

Ser jeg ikke alltid er like flink til å forklare meg :-) men håper dere forsto problemstillingen.

Fortsetter under...

Jeg har fått resept på ampuller med 300IE, og skal ta 200IE hver dag. Og er helt enig - ønsker å skvise ut hver dråpe!! Jeg begynte idag - og har jo litt igjen i ampullen, - setter jeg sprøyta på 200IE imorgen, og når ampullen er tom - vises det som er "i rest" - så jeg vet hvor mye av ampulle nr 2 jeg skal ta?

Hei,

Jeg holder også til på Hausken og begynte på puregon i går. Skal ta 200IE hver dag. Har fått beskjed at den som har 900IE skal jeg få 1000IE ut av og den som har 300IE, skal jeg få 400IE ut av. Så skal visst skvise ut alle dråpene :-)

Lis@mor: Litt artig at du også hører til på Hausken og begynte på puregon i går. Håper det klaffer for oss begge! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...