Gå til innhold

tok opp kyllingfilet som har ligget i frysa (Hele tiden).MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

den var sånn hvit i kantene, hva vil det si a???

skulle tru den var stekt i kantene.Hehe..

jeg er VELDIG skeptisk til ting som har ligget i frysa, men den har jo ligget der hele tiden, og tett også. går det ann å spise?

den er fortsatt ganske så frossen, så vet ikke hvordan den blir som tint

Skrevet

Enten har de ligget lenge i fryseren,eller så har du pakket dem litt dårlig inn da du fryste dem.

Jeg har spist kyllingfilet når de har sett sånn ut,og jeg merket ingenting..

Skrevet

Tin den helt å kjenn på lukta. Du merker godt om den er dårlig, lukter ganske fælt da. Men burde jo ikke være noe problem hvis den har vært i fryseren hele tiden.

Skrevet

når de har ligget lenge i frysen, så har det en tendens til å bli hvite kanter, og er ikke noe galt med det. men er du usikker, tin de opp og lukt, vil lukte fort om det er dårlig kjøtt

Skrevet

Du kan bare kutte av de hvite kantene om du ikke vil spise det. Men resten av kyllingn er etter all sannsynlighet god selvom den er hvit i kantene. Kylling blir ofte sånn i fryseren. Jeg kjøper ofte en svær pakke med kyllingfilet fryst fordi vi bruker kylling så ofte. Den er ofte hvit i kantene, men den er ikke blitt dårlige fordeom.

Skrevet

Jeg har slutta å fryse kylling, blir alltid dårlig på lukt hos meg. Lurer på hva jeg gjør galt.. Når jeg kjøper fryst kylling er det jo greit, så tydlig noe jeg gjør feil..

Skrevet

Har opplevd at fryst kyllingfilet har vært slik fra butikk. Ikke noe farlig.

Skrevet

Var den frossen da du kjøpte den? Jeg har samme erfaring som deg hvis kyllingen så smått har begynt å tine og så bli fryst igjen.

Skrevet

Hvis den har ligget lenge i fryseren og ikke har vært pakket ordentlig inn (eller hull i originalpakning feks), kan den bli tørr i kantene. Det ser du som en hvit kant.

Skrevet

har spist den jeg :D

Ja, den så tørr ut i kantene, som frossen... men når den ble tint, hverken luktet den, eller var noe hvit i kanter, så det gikk meget bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...