Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hurra! 9+5 uker i dag, alt så bra ut. Termin 7. august! 2 dager før bursdagen min :-) Åååå, jeg gleder meg! Måtte bare alt gå bra nå!!
Løvemamman Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Så morsomt! Det samme var jeg idag, er 9+6 jeg,så termin en dag før deg. Ble pluttselig enda mer virkelig idag følte jeg,når vi søkte fødeplass og alt! August kan ikke komme fort nok!
Lilletrille,<3 Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Lurer litt på hva som skjer den første timen?. Måtte du ha med urinprøve? Har liksom ikke fått noen beskjed om noe da jeg ringte. Skal til legen på fredag, da er jeg 10+6:)
Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 Takk :-) Ja, alt ble plutselig mer virkelig i dag.. Når vi fylte ut helsekortet åpnet jeg øyene, hehe :-) Moro! Lilltrille, spire i magen : Ja, du må ha med morgenurin prøve :-) Første timen er som regel dobbelt time. For meg startet alt med blodprøver og prøver av urinen før jeg gikk inn til doktoren, så på timen inne hos doktor startet vi med å fylle ut helsekort, se hvor langt jeg var på vei og regne ut termin :-) Så tok vi en gynekologisk undersøkelse - for å ta klamydia prøve. Dette var ikke nødvendig for meg da jeg har hatt samme partner i flere år, men hun ville ta det for å være helt sikker for å unngå at barnet får problemer med øynene eller noe etter en fødsel hvis klamydia prøven hadde vært positiv :-) Liker veldig godt å bli godt undersøkt jeg da. Føler meg liksom trygg på alt og at alt blir gjort. Etter dette snakket vi litt om hvordan jeg hadde det, og jeg fikk en 50% sykemelding pga kvalme. Så satte hun opp ny time om to mnd, da jeg skal gå neste time hos jordmor i februar. :-)
Lilletrille,<3 Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for svar:) Da får jeg gå til innkjøp av et sånt beger:P Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå