Gå til innhold

øm nederst i magen... tegn? eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Er ikkeprøver,har 2 små å er veldig fornøyd med det.

Har gått på p-piller,men har ikke vært veldig flink å tatt vær dag,å nå begynner jeg å gruer for at jeg kan være gravid...

Er øm nederst i magen hele tiden,ubehagelig til tider,å er veldig svimmel når jeg reiser meg opp.

Har ikke ømme bryster og ikke mere apetitt,ikke mere tissentrengt...

kan det bare være tilfeldig?

eller hva tror dere?

tør liksom ikke å ta noen test...

Fortsetter under...

hm hm.. Jeg har ikke opplevd å være øm i magen liksom..

Kan jo hende det er mensen som er på vei!

Og hvis det skulle vise seg at du faktisk er gravid, så er det vel en mening med det<3

Tror nok det sikreste ville vært å tatt en test..

Lykke til iallefall!:)

har som sagt gått på p-piller helt til like før jul da jeg gikk tom,men fant ut at jeg ikke orket å skaffe meg nye da jeg ikke er så flink til å huske de,men sist mensen som var 25.des var rar,var nesten ingenting,å så er det jo ikke direkte mensen heller... kan få det selv om man er gravid da man går på p-piller.

for det er da lenge til neste mens da ,men kanskje EL ? men er rart at jeg er svimmel da :S

Det er sikkert en sammenheng med at du har slutta på pilla.. At det drives ut av kroppen på en måte. Jeg er ingen ekspert altså..

Hvis du hadde mensen 25.desember, har du sikkert eggløsning rundt nå, første eggløsning etter endt p-pillebruk er kanskje litt anneledes hos noen? Du merker det kanskje litt ekstra og blir litt svimmel osv av det.. Er det jeg tror iallefall! Ikke ha sex nå da, hvis du helst ikke vil bli gravid :) Du kan uansett ikke ta noen test før om et par uker,da..

Lykke, lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...