Prøverpånytt! Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Er inne i pp 6 nå og er så lei. Har gått raskere de andre gangene, men må vel bare smøre seg med tålmodighet...
Dossa :) Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Hei! Her i gården prøves det på nr 4 Vi har en på 6 år, ei på 4 år og ei lita frøken på 1 1/2 år Alle disse tre gullungene satt på første forsøk, men denne spiren lar vente på seg. Jeg blir utålmodig av meg selv om jeg bare er i min 5pp. Sikkert alderen som spiller inn, tar vel litt tid når man kommer opp i årene Hvor gamle er dine unger? Jeg venter IKM onsdag neste uke, den 12. TR må bare holde seg langt unna!!! Klem
Make№4 Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er inne i min 14 pp og prøver på nr 4.. Har ikke vært heldig så langt, og er som du utålmodig da de tre forrige gikk mye raskere å lage...hehe.. Er på dag tre i syklusen min og TR har kommet og gått. Neste ikm er 31 januar,så regner EL rundt 16/17 januar. Skal til spesialist den 10 jan så regner med at jeg får pergo. Får en pp til uten men det skal bli spennende å se om den kan hjelpe oss. Lykke til å prøvingen din!
Gullis :) Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Vi pröver på nr 4 . En annen pappa da, kjenner dere som har skrevet för så jeg trenger vel ik fortelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå