Gå til innhold

noen so har erfaring med vitex???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med uregelmessige sykluser å har nå brukt vitex i et par måneder for å få stibile sykluser. det ser ut som det funker for nå har jeg hatt 30 dagers syklus de siste månedene. Fikk smilefjes på eggløsningstesten i går å det jeg lurer på er om jeg bør pause med vitex fram til IKM, for jeg har hørt at det kan være skummelt å gå på vitex viss en er gravid. blir veldig takknemlig for å høre hvordan dere gjør det=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hele tiden hatt regelmessige sykluser, men prøvde allikevel vitex forrige måned. Og ble gravid samme måned. Så vet ikke om det har med vitexen å gjøre eller ikke, men jeg ble ihvertfall gravid :) Jeg gikk på det frem til jeg fikk positiv graviditetstest. Man skal slutte så fort man blir gravid, men er ikke noe problem å ta det mellom eggløsning og ikm.

Skrevet

ok=) takk for svar=))

Skrevet

HEisann :)

JEg brukte Vitex pga kort Futealfase. Brukte dette i en mnd og da ble jeg gravid :) Brukte de fram mot ikm. Nå er jeg 25 uker på vei.

Skrevet

jeg har brukt vitex nå (vi er i første PP). Tok de fram til el var over. Har lest flere plasser at man ikke skal ta de fram mot ikm, så jeg venter med ta de til en evt ny PP :)

Skrevet

ok. nå vart jeg litt usikker på hva som er best å gjør,kansje d tryggeste er å ha et lite opphold til eventuellt mensen kommer... las du noe om hvorfor en ikke skulle ta vitex mellom el og ikm?

Skrevet

gratulere me graviditeten=) håper d går samme vei for meg nå=)

Skrevet

jeg prøver vitex denne pp så ut ifra disse positive nyhetene ser det jo ut til at den kan ha en effekt...har lest masse på andre forum der det er veeeldig mange som har blitt gravide den måneden de begynte med vitex, det kan jo ikke være bare tilfeldig.

Håpe håpe at det funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...