lillespire08+10 Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Da tenker jeg på babykino, babysang, babysvømming, babymassasje..flere? Hvor gammel var babyen når dere begynte, og hva anbefales? Min lille frøken er nå 2 mnd.
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Gutten min er 3 mnd. Vi går på babysang, begynte da han var 6 uker, han lagde gode ulelyder og smilte fra øre til øre ) Vil begynne på babysvømming også, han elsker å bade Skal teste ut svømming nå snart. Trilleturer og barseltreff skal vi også begynne på Nettopp flyttet til ny plass, så har vært endel andre ting Babymassasje gjør vi hjemme, og det liker han. Vet ikke om det er noe tilbud her, men det og babykno skal jeg jamen sjekke opp Takk for tips Håper dere finner noe gøy!
tine0810 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Storebror gikk på babysvømming fra ca 4 mnd, og det håper jeg vi får til med lillesøster også:-) Anbefales virkelig!
2010 Mammaen Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Babysang og babysvømming. Begynte på begge deler ved ca 3 måneder (høstoppstarten på begge deler). Kan anbefale begge deler! Superbra for mor, far og baby :-) Fortsetter på begge deler dette semesteret. Babysangen slutter vi nok på om ikke veldig lenge for å ikke forstyrre de andre barna (gutten vår ligger ikke/sitter ikke rolig lengre) men svømmingen vil vi nok fortsette med til høsten også tror jeg så fremt tiden strekker til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå