Gå til innhold

Ser ut til at ting har startet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært innlagt på sykehus i over 1 mnd med CMV-virus infeksjon.

Jeg er veldig lei av å være her nå men har bare godt å si om de ansatte på barsel og føden på SIV, har 19 dager igjen til termin.

I hele går og i natt har jeg hatt sammentrekninger og vondt i ryggen, når jeg ble undersøkt i morges fant de 1-2 cm åpning så virker som om ting er på gang. Blir spennende å se hvor lang tid det tar, jeg vet jo at det både kan gå veldig raskt men også flere dager. Spennende uansett :)

Infeksjonen har endelig begynt å slippe taket, har vært syk siden starten av november men har lang tid igjen for å trene opp igjen muskler og få tilbake krefter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alt går bra med deg og den lille:) Nå får vi håpe at kreftene kommer fra ur-kvinnen i deg:)

Så masse lykke til med fødselen og helsen:) *Sender masse styrke til deg*

:)

Skrevet

Takker for det, kroppen har en tendens til å finne uante krefter så regner med at alt går bra :)

Nå gikk slimproppen i hvert fall så da er det bare å vente på flere tegn :)

Skrevet

Det stoppet helt opp så ble ingen fødsel denne gangen.

Men i dag ble jeg sendt hjem igjen, deilig men rart å være hjemme igjen etter nesten 5 uker på sykehus. Går da rundt med 2 cm åpning, masse kynnere og kjempe vondt i korsryggen. Ikke så behagelig med tanke på hvor sliten jeg er etter så lang tids sykdom. Men jeg har kun 17 dager igjen til termin så regner med at ting skjer snart uansett :)

Skrevet

Næææh æ som kryssa fingran for at skatten skulle komme...

Sender fødetanker til dæ å lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...