Gå til innhold

Hvor lite baby er det igjen av babyen min?? (10 mnd gammel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at det går litt fort i svingene her med to tette som vokser så fort. Og snuppa på ti måneder er jo begynt å klatre og reise seg overalt hvor hun kommer til.

Det jeg lurer på er hvordan dagen til andre på rundt samme alder er?

Antall måltider, hva spiser de, mm/mme hvor ofte og sist men ikke minst hvordan ser natten ut??

Her har vi fire måltider, brød til frokost, grøt til lunsj, middag eller middagsglass og grøt til kvelds. Ammer i tillegg ca 4 ganger om dagen. Om natta føles det som hun spiser HELE tiden, jeg vet ikke hvor ofte hun spiser for jeg er for trøtt til å huske. Men det er sikkert hvertfall 3 ganger. Hun har sikkert ikke behov for denne nattmaten men jeg er altfor trøtt til å ta den kampen :/

Og hvor stor er de blitt? Spiser de noe selv? spiser de store biter?

Del erfaringer med meg og magiske tips og råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er tulla 10 mnd om noen dager. Av mat så spiser hun grøt til frokost, brød til lunsj med melk ved siden av. Brødet spiser hun selv, hun nekter å spise hvis jeg mater med brød :) Middagsglass og grøt til kvelds. Innimellom litt melk på kvelden. Har ikke spist på natten siden hun var tre mnd, hun avvente seg selv.

Hun står og går rundt møblene, sitter selv og setter seg ned fra stående. Når hun står så slipper hun og står litt alene. Alt det har hun gjort i to mnd.

Hun sover litt urolig og tar hun ofte inn til oss om natten, da sovner hun med en gang. Har ingen våkennetter.

Hun har begynt å sove to ganger om dagen, ca to timer totalt. Hun tar kvelden 18.30 og står opp 06.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...