Gå til innhold

Kan jeg endelig se litt mer våkentid i løpet av dagen på min lille tass på 7.5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere her inne stusset over at minsten har lite våkentid før han blir døds trøtt og må sove. Kan bare være våken 1- 1 1/2 time før han må sove igjen. Ofte sover han bare 40 min, men uavhengig om han sover 40 min eller 2 timer, så er det liten våkentid for det. Han har holdt på sånn siden han var 3 mnd og har egentlig gjort at det har vært litt vanskelig å planlegge å finne på ting.

Men de siste dagene har han vært litt anderledes. Har virket litt trøtt etter normal tid, har lagt han, men vil ikke sove. Har tatt han opp og blid som ei sol, også har det kanskje gått en time til, så sovner han. Det vil si at han har kunne vært våken 2 - 3 timer faktisk... Nå i dag var han oppe 2 timer før han virket bitte litt trøtt, så da la jeg han og han sovnet. Før har han maks holdt ut 1 time på morran.. Han har alltid tatt en kveldslur i 16-17 tiden, før natta 1830. Men den vil han ikke sovne til nå.. Vi må legge han ved 18 tiden da, men da sover han til 07 dagen etter uansett..

Håper virkelig dette tyder på at vi er inne i noen nye rutiner!!! Synes det faktisk har vært litt slitsomt han han blir så fort trøtt.... Måtte bare lufte dette litt.. Flere som har opplevd det slik??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...