jeanette1986*-* Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Er i uke 34+3, har de 2 siste dagene hatt sterke mensen murringer. Kommer og går, er ikke noe regelmessige og føler ikke det er kynnere heller.. Er dette kansje bare modnings tegn? Er så vanskeligt å vite når du er førstegangsfødende, vet ikke helt va du skal kjenne etter eller hvordan ting skal føles :-P
jeanette1986*-* Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2011 Glemte og skrive at d slår seg i korsryggen og.. Håper på svar :-D
Helen73 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Tror jeg ville ringt føden og snakket med de, Lykke til :-)
Den tredje Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Det er vanlig med mens-murringer mot slutten av svangerskapet. Men det at de setter seg i ryggen synes jeg du skal nevne på føden. Ta en telefon du:-)
jeanette1986*-* Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 Takk for tips :-D Får ta en tlf, verste jeg vet er å gå til legen vis alt er normalt..
Mia29 Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde masse av det i forrige svangerskap, husker ikke helt når det startet, men lenge før jeg fødte i alle fall. Det ble hyppigere og mer intenst mot temin/fødsel. Jeg så på det "forvarsel" på at fødselen snart ville starte og var veldig optimistisk, men måtte vente 9 dager over termin før det kom noen baby. Den dagen fødselen startet hadde jeg veldig masse av disse forvarselene og og til slutt ble det vel en sped start på riene, men da skjønte jeg ikke at det var det som skjedde, turde i alle fall ikke tro på det, ettersom jeg hadde ventet så lenge. Nå er jeg 30+4 og "forvarslene" mine har allerede startet. Har holdt på i noen dager nå og kommer og går. Denne gangen er det mest i ryggen og jeg må si jeg er usikker på om det er en videreutvikling av bekkenløsningen min eller hva det er. Jeg har ikke tatt det opp med legen enda, men tenkte å nevne det for jordmor på kontroll om et par uker. Siden babyen beveger seg og alt virker greit har jeg ikke bekymret meg. Må bare hvile litt ekstra for tiden. Ikke så mye hjelp til hva du bør gjøre. Men tenkte bare å si at jeg har opplevd og opplever det samme. Men sikkert lurt å ringe legen eller jordmor når du er førstegangs slik at de kan vurdere. Det er jo litt tidlig å føde enda. Jeg er nok litt tryggere på å vurdere kroppen selv denne gangen enn jeg var sist svangerskap. Jeg har i alle fall tro på at det er bedre med en telefon for mye enn en for lite. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå