Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk tips fra i venninne (med to fra før) om at BIM-treff virkelig var å anbefale! Finner ingen som er registrert i trondheim i nærmeste periode. Foreslår derfor 12.januar kl. 15 på Bare Blåbær på Solsiden. Passer det for noen? Mulig litt kort frist, men prøver likevel :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Troopi

Tenkte du at det bare skulle være for en termingruppe eller for alle som er gravide og vil komme?

Skrevet

Ja, det lurer jeg på og, om det er for alle, ølet for en gitt termingruppe eller fler... Jeg kan datoen, og har termin i juni

Skrevet

virker ikke til å være noe respons på treff i morgen, så tror vi får prøve igjen senere.

Skrevet

Hei igjen! Det var visst litt spak respons, og så fikk jeg ikke logget meg inn til å svare i tiden. Menmen. Prøver igjen og setter opp et nytt treff på mandag kl. 18 på Bare Blåbær. I hovedsak da kanskje for oss med termin en gang fra nå og fram til sommeren. Kl. 18 burde de fleste være ferdig på jobb og kanskje klar for en kaffe/te/sandwich eller noe.

Skrevet

D hørtes koselig ut, mn jeg jobber til ca klokken 7, så rekker ikke å være der før i halv 8 tiden tidligst.. Tror nok derfor at jeg satser på å bli med neste gang =)

Skrevet

Jeg blir gjerne med. Blir koselig:) Når e det dokker har termin da?

Skrevet

Jeg kan ikke i morgen, men blir gjerne med neste gang. Venter nr 3 tidlig i juni.

Skrevet

Mulig jeg får til å komme likevel. Er det bestilt bord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...