Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor våkner putselig masse om natta og vil ikke sove igjen før det har gått mange timer. Inatt holdt hun det gående fra 1-4 :( Ganske sliten nå kjenner jeg. Skjønner ikke hva dette kommer av. Noen flere som opplever dette?

Hun er straks 6,5 mnd, og har sovet godt uten mat fra hun var 3 mnd. Hun har fått grøt siden hun var 4 mnd. Begynte med grøt for 6 mnd rett før jul, kan dette ha noe å si? Burde jeg bare fortsette med den for 4 mnd? Hun har luft i magen, men er ikke plaget av det hele natta. Hun sutrer, men også prater og pludrer. Virker ikke som det er tenner på gang heller...

Hun er veldig sulten når hun våkner mellom 7 og 8.

Hvor mange og hvor store måltider får deres små?

TRENGER TIPS!!! Om noen har ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har ei på 5 mnd og en uke. Fra hun var 3 1/2 mnd måtte jeg kutte ut amming og bare gi henne mme. Fra da sov hun natten igjennom uten noe mat. Vi begynte med grøt da hun var 4 mnd og har økt mengden og fra ett til to måltider om dagen.

Når hun legger seg får hun 210 ml mme. For 14 dager siden begynte hun å våkne en gan på nettene og hun ville heller ikke sove igjen. Vi lagde litt mme og 210 ml gikk ned på høy kant, så jenta var nok sulten!

Prøv å gi henne litt mat når hun våkner på nettene, kan jo hende hun er litt sulten og trenger den suttetrøsten for å sovne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...