♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ei snuppe på 1 år som alltid er kald på beina på dagtid. Jeg er nå på utkikk etter ulltøfler ettersom ullsokker ikke fungerer alene. Jeg synes Disana sine ser gode ut, men finner bare små størrelser på nettet. Er det noen som vet hvor jeg får tak i disse i str. 1 år og oppover eller har tips om andre ulltøfler som sitter godt på bena. Hun krabber bare foreløpig, og det er nok en stund til hun går. Vi har noen lammeskinnstøfler, men disse sparker hun av seg med en gang.
fargofin Skrevet 10. januar 2011 #2 Skrevet 10. januar 2011 De får visst inn hos Tre Bjørner i januar/februar...Har den minste størrelsen nå og de er veldig gode!
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Vi kjøpte ulltøfler med såle på Eurosko, de heter Rhode. Kjempe gode tøfler, som sitter veldig godt på foten til lille snuppa vår på 14,5mnd. Hadde samme tøfler til storebror også de to første årene han i barnehagen, og de var kjempe gode til han også
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Coop Obs har ulltøfler på tilbud til 179kr denne uka:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå