Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Tenkte vi skulle inv. noen unger fra avd hjem ( De er ikke så veldig mange) Hva skal man servere i en barnebursdag? Ungene vi inviterer er fra 2-5 år gamle. Og hva i all verden skal jeg kjøpe til jenta min som fyller to? Har akkurat vært jul, hun fikk masse bamser, bøker og klær. Hva leker deres jenter på snart to år med?
Squirrel79 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Vi har også en 2-års dag om kort tid. Lurer litt på om jeg skal servere hjemmelaget pizza, da mini er superglad i det. I fjor hadde vi pølse i lompe, men tror faktisk pizza er en større hit. Så skal jeg lage små muffins og sannsynligvis en sjokoladekake. Smoothie er også alltid en stor hit. Nå har vi gutt, og jeg aner ikke hva vi skal ønske i bursdag til han. Men han er kjempeglad i å leke med brio tog. Vet at venninna mi sin jente på to år er veldig glad i Little People lekene.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Tips til gave Trehjulsykkel, memospill og store perler
mammatetogansketette:)) Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Blir muligens hjemmelagd pizza her også, og minimuffins, en kake og kanskje gelekake også MEN å servere pølser i lompe i ettårsdag??? Vil bare advare mot det, pølse er en matvare som lett kan sette seg fast i halsen på barna, fordi de er så myke at de ikke alltid føler de trenger å tygge dem, og fordi størrelsen er passe til å lage en propp som stenger for luften i halsen... Deler du opp pølsen derimot, blir det jo en annen sak:) Bør da deles både på langs og på tvers...Pølse er faktisk en av de matvarene barn (under tre år) lettest får i halsen:( Vil vurdere pølse på fireårsdagen til barna mine, ikke før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå