Gå til innhold

Dager igjen til termin, Onsdag 5. januar 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi nede på ETT sifret tall! 9 dager igjen her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager igjen her. Vil ha han ut nå jeg:)

Skrevet

50 dager igjen til terminen, men har født alle ungene mine fra denne uken å utover så håper han snart snur seg vekk fra seteleie før han kommer ut :o) så går å venter på at de kan skje når som helst, har masse sammentrekninger å mye vondt hele døgnet.

Skrevet

4 dager over!!! Vet snart hva skikkelig sammenbrudd er... Her har ting holdt på siden lørdag..orker ikke mer nå! Hvis ikke jeg får hjelp til fortgang i dag så vet jeg hvertfall hva skikkelig sammenbrudd er!! On-off rier i 4 dager og tilsammen 12 timers søvn er ikke bra for hue heller..!:-/

Skrevet

36 dager igjen til termin! Men snart kan lillemann få lov til å komme ;)

Skrevet

12 dager til ul termin, 8 til mens termin :) Nærmer seg virkelig nå :)

Skrevet

1 dag igjen til termin:)

Smertene har gradvis forsvunnet, men litt etter litt kommer mer av slimproppen..

Skrevet

13 dager igjen her.. Jordmortime en gang i uka fremover..

Skrevet

30. En mnd i går :)

Skrevet

9 dager til u/l-termin (6 dager til menstermin).

Har vært hos jordmora i dag og regner med det var siste svangerskapskontroll der. Alt virket å være bra med baby. Estimerte mål 3300 g og 51 cm. Bare gleder meg til han kommer, tror det skjer innen etpar dager nå

Skrevet

30 dager igjen her..

men nå er jeg så lei av å være gravid at jeg gjør ALT for at det skal gå raskere.. lengter sånn etter å holde prinsen min i armene mine!! <3

Skrevet

80 dager igjen..............

Skrevet

39 dager igjen og har ligget å vridd på meg i hele natt også!!!! Gleder meg til lille Jonathan kommer:)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

46 dager til termin nå :) snat høygravid jo :-D

Skrevet

20 dager igjen og nå testes ulike kjerringråd ut ;) Brydde meg aldri om sånt sist, men to tette sv.skap gjør at man blir en smule lei :P

Skrevet

21 dager igjen!

Det nærmer seg og jeg vil ha han UT!!!!

I dag skal jeg kjøpe disse berømte kapslene deres, og til uka testet modningsakupunktur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...