mamma til lillingen Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Når er det de små begynner å være våkne og litt mer aktive? Gleder meg til hun (4 uker) begynner å gjøre noe annet enn å sove og spise. I mens koser vi oss med å bysse i søvn og la henne sove lenge på brystkassa mens vi egentlig burde lagt oss selv.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Det begynner vel rundt nå tenker jeg ;-) Litt forskjellig fra unge til unge, men lillen her ble litt mer våken etter ca 3-4 uker...men det er snakk om museskritt hehe...nå (4 mnd) er han våken 2-3 timer mellom lurene, og nå må vi begynne å regulere ham litt, for han sov visst for mye på dagene, har hatt sirkus på natta en stund nå ;-) Så selv om det er morsomt at de blir mer våkne skal du absolutt bare nyte det så lenge sove-spise-bæsje-tiden varer! :-)
Daydreamer 81 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Hei. Jeg synes å huske at 3mnd var en milepæl for lillegutten vår. Da var han mer våken, rullet litt, smilte, fulgt oss med øynene ol. Neste steg var 6mnd alderen, da var det krabbing, babling og latter...mye mer våken og kontaktsøkende.. Håper det ga deg svar.
mamma til lillingen Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 Ja, flott! Takk for svar. Vanskelig å finne spesifikke svar, men er vel som alt annet, variabelt fra barn til barn. Kjekt å være litt forberedt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå