Gå til innhold

Da var siste jordmorkontroll overstått :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart å tenke på. Nå begynte jeg ikke å gå til jordmor før sent i svangerskapet men. Var rundt 30 uker på vei. Men har vært der 3-4 ganger. Og i dag var siste gangen siden jeg får baby neste fredag :)

Ble litt mer virkelig. Men også litt skremmende. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så kjekt, baby neste fredag! :-D

Misunner deg det, syns selv tiden går så utrooolig sent, og har 8 uker igjen til termin.

Masse masse lykke til med fødselen uansett! :-D

Gode klemmer fra ei utålmodig førstegangs :-)

Skrevet

Hehe, syns tiden har gått altfor fort jeg. Plutselig var det januar :P

Men tida har nok gått så fort pga jeg har ei jente fra før av på 22 mnd som krever sitt. hehe

Takk:)

Skrevet

åh, herreguuuuuuuuuuuud!!!!! så utrolig deilig og sikkert litt uvirkelig og. At neste fredag er du 2 barnsmamma:) masse lykke til!

Skrevet

Ja også i en alder av 22. Hadde aldri trodd når jeg var 19 f eks at jeg skulle være gift og bli tobarnsmamma så fort. hihi :)

Takk takk:)

Skrevet

Litt uvirkelig, ikke sant? Nå er det liksom bare "siste touchen" igjen, så har vi guttene våre :))

Skrevet

ja, er uvirkelig. rart å endelig være så nær målstreken. Trodde aldri jeg skulle komme hit med den forferdelige bekkenløsningen jeg har slitt med siden uke 8.

Men nå ser jeg endelig slutten gitt! :)

Skrevet

er du 22 år? har hele tiden hatt så fölelsen av at du er eldre :) på en positiv måte altså, du virker veldig "vis" :) ja, det er tidlig. Men det er så individuelt når man föler seg klar for barn, noen vil ha når de er 16 andre ikke för de er närmere 40 :)

Jeg er 24 og ser på det som ganske positivt å väre ung mor:) og håper at alderen min skal hjelpe meg med å få en "lettere" födsel :P

Skrevet

Hehe den har jeg hørt så mange ganger. At jeg virker eldre enn jeg er. Var tidligst i forigårs noen på dinbaby sa det også. :P

jeg syns også selv at det er positivt. Liker å være mamma i denne alderen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...