Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Rart å tenke på. Nå begynte jeg ikke å gå til jordmor før sent i svangerskapet men. Var rundt 30 uker på vei. Men har vært der 3-4 ganger. Og i dag var siste gangen siden jeg får baby neste fredag Ble litt mer virkelig. Men også litt skremmende. hehe
monixxa Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Å så kjekt, baby neste fredag! :-D Misunner deg det, syns selv tiden går så utrooolig sent, og har 8 uker igjen til termin. Masse masse lykke til med fødselen uansett! :-D Gode klemmer fra ei utålmodig førstegangs :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Hehe, syns tiden har gått altfor fort jeg. Plutselig var det januar Men tida har nok gått så fort pga jeg har ei jente fra før av på 22 mnd som krever sitt. hehe Takk:)
Alvasmamma Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 åh, herreguuuuuuuuuuuud!!!!! så utrolig deilig og sikkert litt uvirkelig og. At neste fredag er du 2 barnsmamma:) masse lykke til!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2011 Ja også i en alder av 22. Hadde aldri trodd når jeg var 19 f eks at jeg skulle være gift og bli tobarnsmamma så fort. hihi Takk takk:)
urmoderen *mamma* Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Litt uvirkelig, ikke sant? Nå er det liksom bare "siste touchen" igjen, så har vi guttene våre )
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2011 ja, er uvirkelig. rart å endelig være så nær målstreken. Trodde aldri jeg skulle komme hit med den forferdelige bekkenløsningen jeg har slitt med siden uke 8. Men nå ser jeg endelig slutten gitt!
Alvasmamma Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 er du 22 år? har hele tiden hatt så fölelsen av at du er eldre på en positiv måte altså, du virker veldig "vis" ja, det er tidlig. Men det er så individuelt når man föler seg klar for barn, noen vil ha når de er 16 andre ikke för de er närmere 40 Jeg er 24 og ser på det som ganske positivt å väre ung mor:) og håper at alderen min skal hjelpe meg med å få en "lettere" födsel
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2011 Hehe den har jeg hørt så mange ganger. At jeg virker eldre enn jeg er. Var tidligst i forigårs noen på dinbaby sa det også. jeg syns også selv at det er positivt. Liker å være mamma i denne alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå